Ga naar inhoud

Gijs stelt zich voor


Gijs
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Gijs. Sinds 2008 rijd ik in een Skoda Octavia Combi uit 2003 op Lpg. We hebben voor deze auto gekozen omdat we een kindje hadden gekregen en niet meer alle bagage mee konden krijgen in onze Peugeot 306 cabriolet. Bagageruimte heeft een Octavia station in overvloed en toch krijgen we die helemaal vol!

Tot nu toe is de Octavia erg goed bevallen. Zoals eerder genoemd is de bagageruimte enorm. Ook de complete uitrusting is erg fijn, gewoon een hele comfortabele auto.

Eigenlijk ontdek ik dit forum veel te laat want over een paar maanden zal ik overstappen op een lease-auto en zal daarom mijn Octavia moeten verkopen. Skoda's kunnen bij mijn werkgever helaas niet geleased worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wlkom Gijs,

de octavia is inderdaad een fijne auto met veel ruimte voor het geld. Het vol krijgen van die ruimte is meestal geen probleem, het later afkicken als je die ruimte niet meer hebt is een stuk moeilijker;)

Welke nieuwe/ leasebak gaat het trouwens worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf juni ga ik me begeven in een Renault Megane estate 1.5DCI, ja inderdaad de 14% bijtelling auto.

De verkoper wees me op de enorme bagageruimte, daar was ik wat minder van onder de indruk :dopey_h4h: , gelukkig heb ik er een bagagescheidingsnet, en een dakkoffer bij kunnen bedingen.

Ik was al wel aanwezig op het skodaforum.nl maar het .eu forum was me nog niet opgevallen. Ook op het forum van 205GTI.nl ben ik te vinden. Mijn tweede auto is nl een .......205GTI, heerlijk om daar af en toe een stukje in te kunnen toeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe