Ga naar inhoud

Navigator 11 Free


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Ik ben steeds meer tevreden over dat Navigator. Ik was over bij elkaar 150 km geen een keer de satellieten kwijt. Netbook op de bijrijdersstoel is geen probleem wat betreft navigeren, je hoeft toch maar heel kort te kijken, en de spraakfunctie functioneert vlekkeloos. Enige probleem is dat je niet te hard moet remmen of door de bocht OF dan even de netbook vasthouden. Niet ideaal, maar ik kan er mee leven in ieder geval. Bovendien zou het op te lossen moeten zijn met een of ander vastbindtoestandje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ken je de kracht niet van klitteband !?

Zijn verkrijgbaar in diverse breedte's en met aan beide zijde met plakstrip.

Maar er zijn zo ver ik weet ook universele aluminium beugels die je in de wagen kunt monteren.

Zal straks wel even zoeken wat ik ermee bedoel indien je interresse hebt in die oplossing.

http://www.laptopcomfort.nl/index.php?item=ram--netbookhouder-set-voor-auto_-bestelbus-of-boot&action=article&group_id=11&aid=23〈=NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hou rekening mee dat je projectiel naast je hebt staan met een aanrijding hoor ! En met zo'n beugel kunje hem ook precies positioneren als jij wil.

Heeft ronald niet wat liggen ? Had ook gps muizen in overvloed dus ........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik ken de voors en tegens.

Toch ben ik voor dat projectielidee niet zo benauwd. Als er een grote kracht op je auto komt is dat meestal van voren of van achteren. En wat betreft een kracht op de zijkant: Die laptop vliegt pas naar mij toe op het moment dat er een wagen op het portier aan de bestuurderskant inrijdt, en dan gaat dat netbookje van 1,2 kg de totaalschade niet zo veel vergroten (nuchter gesteld, dan ga ik het toch niet kunnen navertellen).

En dat positioneren, ik blijf het een beetje een gok vinden of dat nou echt zo uitkomt zou als ik het zou willen hebben. Maar goed, eerst maar even sparen, en dan kan ik altijd nog verzinnen of ik het daar aan uit ga geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgorde is ook wel eens eerst even spelen met het al bestelde speelgoed voor je weer nieuw gaat bijbestellen. Ik heb nog steeds geen tijd aan VCDS besteed, en het goede daaraan is dat hiermee de spaarrekening nog even met rust kan worden gelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe