Ga naar inhoud

VAS 5054A (VAS-PC V19)


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Uploaden zit hem voornamelijk in het type bestand, niet zo zeer in de afmetingen (we zijn best flexibel namelijk).

maar, wat voor codes zijn het? Om instellingen te wijzigen? Ik had het hier pas met Bakkertje ook over, ik heb dan wel VAS maar er eigenlijk verder niks meer mee gedaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald, ik weet inmiddels wel dat jij alles koopt als er maar Skoda, Fabia of iets dergelijks in de naam of omschrijving voorkomt. :D Inmiddels ben ik een stapje verder en heb ik een key generator voor de beveiligingscode gevonden. Hoe dit exact werkt weet ik nog niet. Je hebt nodig: serienummer van de immobiliser module, dealer code, importeurscode en... euhmm... dan kon je hem genereren. (Ik heb alleen nog geen tijd gehad het te testen.) Safety code, zou VAG breed zijn. (Maar ook voor Bentley, Porsche ennnn.... ? was het lambo?) :P

Ik zal het je mailen, dan kan je er ook even naar kijken / mee spelen. (We moeten er alleen wel even behoedzaam mee omspringen, want deze code geeft de gehele module bloot en is veel minder vriendelijk dan VCDS om even een bitje weer aan/uit te zetten.)

aangepast door MacManiac78
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan VAS wel opstarten hoor, en ook dingen uitlezen (zonder codes en gedoe). Maar wat je er mee kan programmeren, of hoe is onbekend. De dealer zegt ook geen boek te hebben met codes of zo. De monteur zei er gewoon door heen te klikken en door middel van hulp teksten er doorheen te navigeren. Bij specifieke zaken kunnen ze ook geïnstrueerd worden door PON/Skoda.

En voor wat betreft Fabia/Skoda, dat valt toch wel mee :P Ik heb maar 1 Skoda, met wat logo's, that's it whaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe