Ga naar inhoud

XS4ALL moet website blokkeren


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

post-117-0-74883500-1326806338_thumb.gif

Op 11 januari deed de Rechtbank Den Haag uitspraak in de zaak die BREIN had aangespannen tegen XS4ALL en Ziggo. De rechter heeft geoordeeld dat we de website van de Pirate Bay binnen 10 werkdagen ontoegankelijk moeten maken voor onze klanten. Binnenkort kunt u de betreffende websites dus niet meer bereiken. XS4ALL is het fundamenteel oneens met het vonnis, dus gaan we in Hoger Beroep.

Reactie op de uitspraak van de security officer Jacques Schuurman van XS4ALL

- Gaat u allen zitten. Even kijken, wat hebben we hier…. Ah, de zaak Nierb tegen de partijen Oggiz en LLA4SX. Even kijken. U bent …?

- Nierb, edelachtbare. Directeur van een groot warenhuis.

- En u daagt Oggiz en LLA4SX, zie ik. Waarom?

- Nou, edelachtbare, dat is simpel. Mijn warenhuis verkoopt een groot aantal verschillende produkten. Wij kampen al jaren met diefstal van onze eigendommen. Het valt ons op dat veel van onze produkten bij een woning in een bepaalde straat worden aangeboden.

- Oh? Verklaart u nader?

- Ja, dat is een adres aan de Eenoogstraat. Ene familie Taarip staat daar ingeschreven. Wij zien daar erg veel handel in spullen waarvan wij weten dat die uit ons warenhuis afkomstig zijn.

- Kunt u dat bewijzen, Nierb?

- Zeker, edelachtbare. Kijkt u maar in de stukken.

- Ah, juist ja. Maar dan moet u toch bij de bewoners zijn?

- Nou edelachtbare, die doen niet open.

- Heeft u het wel echt geprobeerd?

- Meermalen, edelachtbare!

- Tja. En nu daagt u Oggiz c.s. Waarom?

- Nou simpel, edelachtbare. Oggiz, LLA4SX, en nog een heleboel andere busbedrijven hebben lijnen die door de Eenoogstraat rijden en daar bij een halte voor de deur van Taarip stoppen.

- Ja, dat lijkt me toch logisch, Nierb? Daar zijn het busbedrijven voor, haha!

- Nou ja, wij hebben vastgesteld dat van de mensen die daar gestolen spullen komen brengen, er erg veel uit de bussen van Oggiz en LLA4SX stappen. Tientallen procenten!

- Tsja, die mensen moeten toch vervoerd worden. Wat stelt u voor?

- Simpel, edelachtbare. Ik wil dat u Oggiz en LLA4SX verbiedt om nog op die halte te stoppen.

- Dus u bedoelt dat die bussen daar zouden moeten doorrijden?

- Ja, dat is het idee, edelachtbare. En ik denk dat de Taaripjes daar in de Eenoogstraat wel zullen gaan verhuizen. Die zullen ons zeker te slim af willen zijn. Om dat voor te zijn, edelachtbare, wil ik van u ook toestemming om alle toekomstige adressen van de familie Taarip te kunnen overhandigen aan Oggiz en LLA4SX, en dat u bij deze bepaalt dat die twee bedrijven dan ook hun bussen niet meer in die straten mogen laten stoppen. Bovendien willen we dat chauffeurs van Oggiz en LLA4SX, als passagiers naar de familie Taarip vragen, ook geen antwoord meer mogen geven.

- Dus niet zeggen op welk adres de familie Taarip woont, bedoelt u, Nierb?

- Inderdaad, edelachtbare! Ja, want anders gaat het ons natuurlijk nooit lukken om de passagiers van Oggiz en LLA4SX bij die criminele familie Taarip weg te houden!

- Ja, Nierb, dat lijkt me heel redelijk.

- Dank u, edelachtbare.

<hamerslag>

- Bode, wat staat er nu op de rol?

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie verloren?

Helaas is het nu zo dat ISP's veroordeeld zijn en dat discutable Brein in eerste instantie gewonnen heeft.

Trieste zaak.

Mag hopen dat hoger beroep gerechtigdheid brengt!

Dit zou net zoiets zijn als je dat een pakjes/brievenvervoerder veroordeelt omdat die pakjes met discutable inhoud transporteert.

:doh2:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe