Ga naar inhoud

GPS Tracering alarm


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Aangezien ik geen alarm heb laten inbouwen van fabriek af zou ik overwegen om een GPS tracering alarm te plaatsen zodat men kan zien waar de wagen is (dan weet ik zeker dat hij op de oprit staat :) )

Heeft hier iemand ervaring mee.Zou dit zelf willen plaatsen heb zoiets van wat je zelf kan doen doe je "meestal" beter.

http://www.spy-europe.nl/Auto-alarm-GSM-GPS-Voertuigvolgsysteem-wwwearthgooglecom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het er nogal goedkoop uit zien. Vraag is in hoeverre dit goed gaat en blijft werken. Zou zelf dan liever wat meer geld uit geven en iets vertrouwd kopen, je wil tenslotte rustig slapen en je buren ook nog te vriend houden toch?

Het ziet er in ieder geval 'dom' genoeg uit om gewoon zelf in te bouwen. Bij een DEFA alarm zou ik hem bijvoorbeeld wel de bij een dealer laten inbouwen, dan krijg je tenminste ook een certificaat voor de verzekering. In sommige gevallen krijg je dan een korting of kan het helpen bij de afhandeling van braakschade/diefstal. In mijn geval is mijn verzekering maar wat blij dat ik een alarm heb, de (poging tot inbraak) even terug ging ze anders velen malen meer geld kosten als ik dat niet had...

Als het 100 euro zou kosten zou ik het er gewoon op wagen. Desnoods alleen om af te schrikken en de GPS functie te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk kan ik beide gebruiken een goedkoop "dom" http://www.navaudio.nl/products/GPS-beveiliging.html model en dan een DEFA"slim" model laten inbouwen.

In mijn geval is het niet nodig van de verzekering om een alarm in te bouwen pas maar vanaf 35000 € verplichten ze het dus denk niet dat ik korting ga krijgen :(

Nu nog wat info verzamelen over die DEFA alarmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het bekend nieuws

Maar om een alarm gecertificeerd te krijgen voor je verzekering moet het door een gecertificeerd bedrijf ( dealer ) ingebouwd worden

Maar wil je het toch zelf doen, probeer het dan op een dealtje te gooien met de dealer

Ooit met mijn motorfiets gehad ( alarm verplicht van verzekering ) had alarm gekocht bij dealer en rekening van hem gekregen dat de kosten alarm liet zien maar ook de inbouw ervan.

Dealer wist ( stond op zeer goede voet met hem ) dat ik het netter en beter zou inbouwen dan zijn monteur en speelde het spelletje mee in deze.

En alarm werd dan ook na kopie opgestuurd te hebben naar verzekering door hun geaccepteerd !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe