Ga naar inhoud

olie temp. wel of niet op minidot


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Zal als het zover is een filmpje posten, zodat hiervan in de diverse bejaardentehuizen genoten kan worden?

Zodra jij in dat tehuis zit, dan zijn wij met ons tweede leven als hond of kat of konijn bezig en dan is er geen you tube nog voor dieren !

Dus zonde van je tijd, kun je nog wat inrij kilometers maken met je Yeti versie 2050 maken en dan wel met accu temperatuur meter want dan is de brandstof en olie een goedje wat in de geschiedenisboekjes staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Concreet" moet hier niet absoluut worden opgevat. Verder zal ik ter verduidelijking het contrast scheppen van een minder concrete verwachting:

Ik ga mijn olietemperatuur meten met lego.

Hangen wat vragen aan vast, maar ga eerst nog wat lezen over hoe en wat, scheelt weer een paar lachsalvo's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja menno maar je zegt het al je wordt ouder en de wagens van heden worden steeds kritischer

Vloegel reed je je wagen zo hard door dat de zuiger vast sloeg aan de cilinderwand, en dan liet je de boel een uurtje afkoelen en starte je de boel weer en ging je lekker verder met de rit

Heden ten dagen lukt dat niet meer.

Vergeet nooit wat de ANWB monteur een paar jaar terug me mededeelde nadat ik benzine ipv diesel in bedrijfswagen had getankt

Ik vroeg wat er gebeurt zou zijn als ik gewoon was gaan rijden, wel zij hij dan had je over wat KM verder stil gestaan

Maar als je de nieuwste versie had gehad en al was deze een week oud geweest dan was hij technisch totalloss verklaard geweest

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Kan iemand met minidot aangeven of hij wel of geen olietemperatuur kan zien?

- Iemand die iets slims kan zeggen over de hypothese dat de dealer dit zou kunnen inschakelen?

Ik heb gisteren nog eens mijn VAGCOM kabel aangesloten.

Activeren van de olietemperatuur in minidot heb ik niet kunnen vinden, maar het lukt wel om de olietemperatuur op de laptop zichtbaar te maken.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

COOL!!!

Enige aanname: wat bij een Yeti werkt werkt ook bij een Fabia >> maar dat gaan we niet toetsen, dat lijkt me waarschijnlijk genoeg.

Heb alleen 1600 euri's gelapt om van 63 naar 77 kw te komen en weet niet meer of daar verjaardagsgeld bij in zat.

Zul je altijd zien, heb je al die (schoon)families eindelijk van je lijf weten te houden, blijk je zo'n sinterklaas juist nu keihard nodig te hebben.

*keert spaarpot om* (schraap schraap)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Zoals ik al eerder beschreef, kan je de olietemperatuur alleen zichtbaar maken op een laptop d.m.v. VCDS. Het is niet zichtbaar te maken in je display.

Bij @Skoody Boo heb ik dat laten zien bij de laatste M&G. Kabel aangesloten en laptop, daarna een stukje gereden.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe