Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    fotografie

    Ach dat canon / nikon versus MS / apple dat leeft bij niet zo Voorheen had ik al Nikon spiegelreflex camera met lenzen en doordat ik mijn lenzen evengoed kon gebruiken met de D70 Is mijn keuze weer op Nikon gevallen Maar heb ook met Canon toendertijd in mijn handen gestaan hoor en was zeker niets mis mee Alleen met die kolenschoppen van mij kon ik beter met Nikon overweg , lag beter in mijn hand
  2. Oja ?? Zie nergens een bordje met "bezems te koop "staan. Kan ook iemand wonen die geen groene vingers heeft en niet weet wat hij / zij er mee aanmoet ! Of een model die een beetje privéleges wil hebben of .................
  3. EdK

    fotografie

    Heb je het niet zo met Nikon, Marco ? Heb zelf de D70 een paar jaar geleden aangeschaft en nog steeds zeer tevreden over Alleen gebruik hem eigenlijk te weinig
  4. Dat huisje wil je niet hebben met al die klimplanten op de muur Als er iets funest is voor de voegen en muur dan is het dat wel En dan heb ik het nog niet eens over al het ongedierte wat er in en omheen leeft !
  5. EdK

    fotografie

    Kwam dit bericht tegen op tweakers, en misschien wel wat voor de foto freaks hier Eerste foto's vermeende Nikon D800 uitgelekt maandag 21 november 2011 Op internet zijn de eerste foto's verschenen van een nieuwe Nikon-dslr. Het zou daarbij gaan om de D800, de opvolger van de D700. De nieuwe fullframe-dslr zou beschikken over een beeldsensor met 36 megapixels. De foto's van de vermeende Nikon D800 zijn verschenen op Nikon Rumors, dat eerder al specificaties van de nieuwe Nikon-camera publiceerde. De camera lijkt vergelijkbare dimensies te hebben als zijn voorganger, maar de exacte afmetingen zijn niet geheel af te leiden. Wel zou de D800 volgens de geruchtensite net als de nieuwe Canon EOS 1D X beschikken over een iets grotere display. Uit de foto's blijkt dat er ten opzichte van de D700 een klein knopje geplaatst is tussen de programmakeuzeknop en de sluiterknop, terwijl de ring rond de modusknop linksbovenop een ander ontwerp heeft. Achterop is de af-veldkeuze-switch bij de D800 vervangen door een mogelijkheid om te kiezen tussen foto of video. Hoewel er geen foto's van de zijkant van de dslr zijn, lijkt het logisch dat de af-veldkeuze, net als bij de D7000, verplaatst is naar de af-modus-knop rechtsonder de lensmount. Volgens Nikon Rumors zou de eerdere bewering dat de fullframe-dslr een beeldsensor met 36 megapixels heeft gestaafd worden door de exif-gegevens van foto's die naar verluidt genomen zouden zijn met de camera. De geruchtensite zegt in het bezit te zijn van deze foto's. De beeldsensor zou verder een lichtgevoeligheidsbereik hebben van iso 100 tot en met iso 6400, met uitbreidingen naar iso 50 en iso 25.600. De camera zou hetzelfde af-systeem krijgen als die van de huidige D3 en D700, en voorzien worden van slots voor cf en sd.
  6. Drielanden punt vandaag, dat geloof je toch zelf niet ........... heel nederland heeft een witte deken van mist ! En jij ZON ???? wel vertel nu maar waar je echt zit !
  7. EdK

    Humor

    Maar die 3 koeien passen volgens mij weer niet in die buggie ???
  8. Mwahhhh zie nog iets ter grote van een Pinda, dus niet zo bescheiden joh !
  9. EdK

    Dakrails van Yeti

    Tsja dan weet je het antwoord al, meneer koopmans hij zit er toch op en hij valt er tijdens rijden toch niet vanaf ! Zie dat niet vervangen worden als garantie geval nu En mbt die jonge god, excuus is dat de search hier niet goed werkt blijkbaar !??
  10. EdK

    Dakrails van Yeti

    Wel Pim dat is t vreemde, vorige keer ook ergens gemeld hier maar kon niet meer terugvinden en daarna nooit meer tot dan gister weer eens gebeurde
  11. Zal hij het zelf ook weten ??? Heb je die inhoud gezien ?
  12. He, Sodela verklap nou niet alles elke keer ! Verklap toch ook niet dat jouw Yeti een andere versnellingspook heeft dan die van mij !
  13. verschillende Yeti's of dezelfde 2 a 3 steeds ?
  14. Johhhh , alleen dat ? Dit is geen voorstellen hoor maar een kreet neerzetten Doe eens gek en stel je ook eens voor, het is tenslotte zondag !
  15. Trouwens alle admundson die vandaag uit fabriek komen hebben de + toevoeging , oftewel bij VW heet hij dan de rns 315 Wat de verscillen zijn tov de 310 weet ik niet maar moeten toch wel ergens terug te vinden zijn lijkt me.
  16. wat jij wil
  17. Jawel hoor, bij mij op moment een berg met stof ! En als de dealer voor mijn Kenwood niet voldoende wil betalen bij inruil , dan gaat de Swing gewoon weer terug de Yeti in !
  18. EdK

    Dakrails van Yeti

    Ja joh kappies van 1 euro ! Vandaar dat ik op stalen velgen rij in de winter, kan me niet meer permiteren.
  19. Ronald waarom maak je niet een deal met Erik ? Hij gebruikt ze alleen in de winter, en liggen zomers dus stof te happen !
  20. Moeten wel skoda logo's inderdaad inkomen ! En is een mooie velg, maar hoe het totaalplaatje er uit ziet op de RR kan ik niet bepalen. Dit door de aangegeven mist en kwaliteit foto's dan, maar zie ik toch graag met dagen met zon hier wel verschijnen.
  21. Wel kun je mooi nu doen, staat al in de week door de mist ! Dus alles aan vuil vliegt er vanaf
  22. EdK

    Dakrails van Yeti

    Ook orgineel skoda slotbout met kap En mbt die 5mm speling die kan ik niet plaatsen in deze !
  23. EdK

    Dakrails van Yeti

    Maar dan zou je toch zeggen dat het bij alle 4 de kappen zou moeten gebeuren !? En mbt die wieldopkapjes, hou alsjeblieft daar over op ! De kapjes voor de wielbout sloten kwamen telkens los en is nu al zover dat ik er geen meer heb ! Die klikken niet en klemmen ook geheel niet, en als je er met de tuinslang op staat te spuiten komen die al los ! Twijfel er dan ook sterk aan om 4 nieuwe te gaan halen volgend voorjaar als de zomerbanden met LM velg er weer opkomen !
  24. EdK

    Skoda Fabia RS

    Mooie kleur en mooie wagen en het wachten zeker waard geweest ! Ik wens je dan ook veel veilige KM toe met je bolide toe. En dat je er van gaat genieten .......... ach volgens mij doe je dat al vanaf KM 1
  25. Wel moet zeggen dat als de Admundsun of Columbus eruit wordt gejat door die litouwers dat ze dit erg netjes doen en dat je eigenlijk geen schade aan het dashboard hebt ! En is ook in 30 seconden gedaan, want je wipt met een schroevendraaier het frontje weg en met een torx schroevendraaier is het 4 boutjes losdraaien en je trekt hem er zo uit ! Dan is het nog alleen ff de stekker loshalen en je bent hem kwijt ! Heb je zo'n mooie kap als wasmachineman erop zitten ( als die verkrijgbaar is voor de Admundsen ) dan kan de schade aan dashboard uiteraard groter zijn. En als je dan toch aan het nadenken bent en tevens rondzoekend op WWW, kijk dan eens wat er op 2-Dins te verkrijgen is met afneembaar scherm Denk dat er genoeg te vinden is dat misschien net zo goed is als de Admundsen en misschien nog wel beter. Zoals je zelf al zei, het is een afweging !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe