Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. hoi erg spraakzaam
  2. Wel gerardus zo'n vaart zal het niet lopen Dit is in verleden niet geweest met de gordels of ABS Dus het zal langzaam aan over 20 jaar in elke wagen zitten vanwege het vervangen wagenpark
  3. Maar hebben ze je na de rit in de SuperB er nog moeten helpen uitkomen of lukte dit nog op eigen kracht ? En we zijn blij voor je dat je toch nog het laatste woord mag hebben !
  4. Andere werkgever dan maar zoeken ? Of kun je er mee leven ?
  5. EdK

    sd kaart

    Tsja de benaming van de starter maar even aangehouden.
  6. Excact een jaar gelden viel er sneeuw met bakken naar beneden en lag er om deze tijd een 10cm in de straat en zaten me winterbanden er net 3 uur onder
  7. EdK

    sd kaart

    Voorop gesteld dat ik geen columbus heb, en puur redeneer wat het zou kunnen zijn ! NTFC kan menig apparaat niet mee overweg Dus moet FAT of FAT32 zijn Toen je de SD overzette naar dit formaat heb je toen een Quick format gedaan of de echte format ? Hoe groot is het formaat van je SD kaart in Gb ? maw kan de columbus er mee overweg ? Heb je al geprobeerd met een andere SD kaart ? Wat voor files heb je op de niet te lezen SD kaart staan ? kaart materiaal of MP3 etc ? Met antwoorden op bovenstaand erbij kan iemand hier je zeker verder helpen die ook een columbus in zijn skoda heeft zitten.
  8. Ach en zoveel is er niet veranderd nadien aan de wagens ! Nog steeds 4 wielen , rondom glas, een dak boven je hoofd Alleen waren toen de bumpers nog van chroom en niet in kleur
  9. Net terug rijdend voor me een stukje nostalgie met nostalgie ook in de wagen ! Redelijk klokgaaf en deed me denken aan mooie maar vervlogen tijden ! En Ojah, stond onder Kadet ook nog Special !
  10. EdK

    Lekkere muziek?

    Vanmorgen Sabrina Stark maar eens op de HD gezet van de wagen Ohwww, wat kan die meid toch lekkerre geluiden met haar mond en keel bewerkstelligen. Je zit te genieten in de wagen van haar !
  11. Ach we zitten nog in de herfst dus kan nog van alles komen ! De meteo winter is pas net begonnen En ondanks dat ik nu al weer 3 weken ( geloof ik ) op het winterrubber rij, is mijn verbruik opeens stukken beter dan met de zomerbanden en deze temps Dus vind het best zo, en mocht het in januari opeens zomer worden ( je weet het hier niet meer ) dan gaan de zomerbanden er in 3/4 uur weer omheen.
  12. Geen echte yeti rijder dus. Staat zelf sneeuw monster op ! Maar ja misschien moet het wel in combinatie met de winterband ? dan toch maar even bij constant voorleggen dan ?
  13. Nee hoor want hij komt er ook voor de luie lezer en rijder over 2 weken Die gasten die een pedaal in hun wagen missen weet je wel !!
  14. http://www.superskoda.com/news/New-project-FINISHED--YETI-gearknob-plates-in-various-designs--8000EUR-investment-in-molds-results-within-december-2012- Dit wordt toch wel een artikel wat elke echte Yeti rijder wil hebben !
  15. Tsja Gerardus zeg het maar !? Makkelijker is het misschien om te zeggen wat ze niet hebben ?
  16. Te weinig vorst en sneeuw momenteel misschien ?
  17. Ja is de nieuwe bedrijfskleding van het Gilde ! Was het vroeger de MUTS die het kijken bemoeilijkte en de pakkans hierdoor vergrote Dus zodoende is men over gegaan op de pet met zonnekap !
  18. Ja die weet ik, je hebt alles voor haar over !
  19. Staat er niet iets van Besteld ????
  20. ach ja frank, bij mij werkt het
  21. En de Lidl heeft vanaf 5 december weer een paar leuke aanbiedingen voor de wagen ! schoonmoeder dakdragers voor op begrafenisrail http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26344.htm Autotent voor de winter voor de mensen die geen krabber kunnen betalen of hanteren http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26346.htm Wielsieraden en niet van goud of zilver maar pisbakstaal http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26351.htm
  22. En dan vergeet je het belangrijkste nog !! Dat je toen naar haar geluisterd hebt ??
  23. Marco zelfs deze discussie ga je verliezen. Zaterdag 4 december 2010 rond de klok van 9 uur s'morgens begon het opeens met bakken uit de hemel te komen. En deze keer geen regen zoals zondag 4 December maar dikke vlokken sneeuw En hoe komt het dat ik dit zo goed weet ? Wel zaterdag 4 december moest ik glibberend en glijdend rond de middag bij mijn Skoda dealer zijn om mijn Roomster met zomer banden in te leveren en mijn Yeti met zomerbanden op te halen. En met de Yeti glibberend naar huis gereden en de winterbanden die er al een maand lagen op te halen en door te rijden naar Z'dam waar ik meteen de wissel gedaan heb om hierna veilig en nog steeds zonder schade thuis aan te kunnen komen.
  24. EdK

    Humor

    En je ademt nog ?
  25. Je zal ook bij een goede auto onderdelen zaak dit soort pennen moeten kunnen aanschaffen Kabelschoen (ring ) wat bakkertje aangeeft is voor onder een schroef aansluiting aan te sluiten, dus in jou geval zou het voor de massa onder een bout van chassis toepasbaar zijn. Misschien dat je de onderdelen ook via conrad kan betrekken, die gasten hebben in algemeen ook veel onderdelen van onderdelen in voorraad.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe