Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    ESP lampje

    ach hier een 206 van merk P en veel onkosten daarna merk S en minimale problemen, en als ze er waren dan met servicebeurt tergelijkertijd opgelost
  2. heb je het dan over de actieprijs of de doorgekraste prijs op de advertentie ?
  3. EdK

    ESP lampje

    Verschil van bezorgdheid zit hem volgens mij in het feit dat je nu op een forum van skoda zit en dat je dat met toyota waarschijnlijk niet was !?
  4. EdK

    Yeti

    Kerkelijke investeringen dan ?
  5. Ja dat zijn nog eens aanbiedingen waar je arm van word
  6. EdK

    Verjaardagen

    PIM van harte gefeliciteerd met je één en zestigste verjaardag En dat er nog vele mogen volgen in volle gezondheid ! Enne gebak wanneer ?? volgende M&G ??
  7. Probleem is ook dat er hier nu zover ik weet maar één is die al de citigo rijd En dat er nog niet zoveel in NL rijden, dus zodoende ook nog niet zoveel weten van de in en outs vn dit model Niet alleen jouw probleem als je dit zo mag noemen, maar ook mbt de vagcom (VCDS) waar nog erg weinig bekend over is.
  8. Eerst eens een vraag nog ? Wat is de temp waar het rode gebied begint ? En wat staat er op de fles met olie mbt max temperaturen ? oei zijn twee vragen ! Als we die gegevens weten dan kunnen we kijken of we ons zorgen moeten maken over de opgegeven temparaturen ?
  9. EdK

    ESP lampje

    wel als je daar vol gas hebt gegeven en een haakse bocht op die natte vloer hebt gemaakt ! Maar indien je normaal die wasstraat bent ingegaan en bent uitgekomen kan het geen invloed hebben ! Mijne had er vanmiddag ook geen last van !
  10. dat verwchte ik al hoor ! Hoef je niet te benadrukken !
  11. Wat staat er in de manual over in ?
  12. EdK

    ESP lampje

    Ja als jeje leesbril opzet dan zie je dat wel en zoniet dan is het die kabel die meteen op je chasis zit van de wagen ( ff uit hoofd de bruine kabel ) Je moet menno niet onderschatten hoor ! Heb hem al vele dingen goed zien doen met zijn twee L handen. Misschien dat het door zijn twee R handschoenen komt ? Of dat zijn gewaardeerde ega er steeds bij is !
  13. EdK

    ESP lampje

    Menno mocht je morgen op terugweg in de noodloop terecht komen, stop dan op eerste beste parkeerplaats en haal de min pool even los voor een minuut en dan weer aankoppelen Bijna zeker dat je daarna weer rustig naar huis rijdt als vanouds, heb dit zelf laatst ervaren met me bedrijfswagen
  14. gemorste vetten en vuil die eindelijk eens verbranden misschien ?
  15. Dat waren toch andere dingen ? Dit valt toch ook onder kinderspeeltjes ,net als die treintjes van je vader die hij voor jou kocht maar waar je altijd te klein voor bleef om mee te spelen ?
  16. hogere belastingen waarschijnlijk ook hogere temperaturen ? Op snelweg alleen meer luchtstroom dus iets meer afkoeling dan in de bergen waar je ook hogere belastingen en toeren hebt tov hier in NL maar minder rijafkoeling ?
  17. EdK

    ESP lampje

    begrijp dat niet !
  18. Ja Plair je zegt t al je rijd dan ook binnen wel Skoda en niet een armieterig japans wagentje
  19. Goh Marco leg eens uit dat ik al vantevoren het vermoeden had dat jij als eerste zou reageren ? Wel de gebruikerstest gaan we dus binnenkort wel lezen hier van je ?? Je hoeft geen excuus te zoeken hoor Menno, je kunt hem alvast bestellen voor de kleinkinderen En worden het alleen kleindochters dan heb je massel, hoef je hem niet te delen................
  20. Wel hier echt speelgoed dat je alleen kunt kopen voor jezelf met een excuus het is voor mijn zoontje of kleinkind. http://www.superskoda.com/Skoda/SKODA-MERCHANDISE/Car-Slot-Track-original-Skoda-autoas
  21. Welkom hier dutchie en gefeli met de Yeti En wat heb jij ons te bieden ? Want samen maken we het forum groter en leerzamer !
  22. ja hou je een blinkend plastic schijfje over en een bak met groene drab in dat ultrasenoor ding
  23. leeghwater
  24. wacht nog maar ff , menno zal t zeker wel weten !
  25. Ja, ik heb geen flauw idee wat t is
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe