Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    koplampsproeiers

    als daglicht aan staat doet hij het zeker niet. probeer anders vanavond als donker is maar eens en meen wel dat je moet rijden... weet ik niet zeker
  2. EdK

    boeken

    dus t is al voorbij ??
  3. tsjjjjjjjjjj indrukwekkend dat jij ze ook kent net als ik
  4. EdK

    koplampsproeiers

    YEP en je kunt hem ook deactiveren door de juiste zekering te trekken Want hebben hun eigen zekering
  5. ken je die ook al ?
  6. EdK

    koplampsproeiers

    moet je ff iemand laten sproeien met je normale lichten aan en jij kijken bij de lampen of je twee sprieten uit de bumper ziet komen die water spuiten. Zo ja dan heb je ze !!
  7. tsja dat met de plakwaaiers is een verhaal uit wemelgem ( tegen franse grens aan) Hadden daar een familie achtig vlieger festival en we gaven demo's met vechtvliegers En naderhand komen er een paar jochies van een jaar of 8 a 9 En eerst kijken hoe wij aan het tomen waren enzo en daarna tegen me Awel meneer heeft u voor mij zo'n plakwaaier ? Ik tegen hem, een wat ?? Awel een plakwaaier ? Ik: wat is een plakwaaier ? Awel wat u in uw hand heeft he ! Oohhhhh een vlieger !! maar natuurlijk joh Dus die twee jochies een paar plakwaaiers gegeven en ze lopen weg en hoor ik de één tegen de ander zeggen Die domme ollander weet niet eens wat een plakwaaier is...... Wel ik moest wegduiken om niet te laten merken dat ik dikke pret had om die opmerking
  8. of gewoon op je neus houden Kees !!?
  9. laat maar menno
  10. je snapt het weer niet en nu is t niet eens technisch maar puur op woorden............... je wordt oud menno
  11. ja en ?
  12. pinkers = knipperlicht stelo = pen plakwaaier = vlieger pintje pakken = biertje pakken
  13. maar heb je het nu wel gevonden ??
  14. :lol: nu helemal duidelijk Hemi :lol:
  15. lol hij vat hem niet HeMi
  16. Heb je een weblink naar dat autel apparaat , Guy ? En als we zo vrij mogen wezen wat je bedoelingen zijn ? Alleen uitlezen of ook settings veranderen ? Want merendeel van de leden hier en op andere VAG forums werken met de VCDS kabel ( orgineel of china clone ) En hiervan kun je veel info lezen in het VCDS deel van dit forum.
  17. EdK

    Wie ben ik ?

    Allereerst welkom hier op het forum Guy. En dat je verschoten bent kan ik me wel iets bij voorstellen nadat ik me bericht zelf net ook weer las. Kan het wel als Mod aanpassen maar dat doe ik toch niet en hoop dat de tekst je niet verder weerhoud om hier op forum te blijven. En hoop dat je hier met je Yeti verder genoeg info kunt vinden en ook kunt bijdragen met info over jouw bevindingen van je Yeti die anderen weer kan helpen met problemen of met extra toevoegingen in welke vorm dan ook.
  18. dat waar je t nu overhebt kwam ik 2 weken terug tegen in een VW Caddy maar daar stond boven in een driehoekje met meen km in en ook drie streepjes en na wat geklooi met de knopjes op rechter hendel kon ik daar een snelheid invoeren. En zodra ik over de ingestelde snelheid kwam dan gaf hij inderdaad een alarm dat ik harder reed dan ingesteld.
  19. dacht dat kees CC op zijn wagen had ??
  20. nee totdat er een reactie is van Cees , geld dat alleen voor jou.
  21. Wel kees het zou zo maar bij een SW update erbij gekomen kunnen zijn. Denk eens aan verhaal van CH met het verdwijnen tijdens een SW update. En in de maxidot bij mij heb ik ook olie temp ( altijd al ) en als ik de yeti s'morgens start dan zie ik ook alleen streepjes Maar zodra de olie temp rond de 50 graden celcius is dan gaat hij pas de temp. weergeven. Dus bij één van je volgende ritten even in de gaten houden wat hij dan doet !??
  22. EdK

    fotografie

    tsja er liggen daar aardig wat werk uurtjes van mij in de jachthaven en de bruine vloothaven
  23. ander topic Skoody
  24. maar wacht ff , er zat dus een 7 polige op. je laat hem repareren omdat hij defect is, en ze proppen er een 13 polige op ? terwijl de 7 polige gewoon nog verkrijgbaar zijn. maar ze leveren er ook niet meteen het verloop erbij terwijl ze weten dat je 7 polig nodig hebt ? wel zou ff langsgaan om te vragen waar ze je verloop hebben neergelegd in henk.
  25. Moet ik dan de krimpkous over de lengte doorknippen om hem op de draad dan te krijgen ?? :P
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe