Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 05/14/20 in Berichten

  1. Wachten. Ik heb gelezen dat de auto’s in Duitsland flink goedkoper worden door Corona. Eerst door de fabrieken stil te zetten. En nu draaien de fabrieken weer en zijn er geen kopers dus zijn de fabrieken weer gestopt. Zeker VAG is weer dicht, las ik vandaag. Dus dit betekent dat er flink verlies wordt gemaakt. Voorraad moet op dus er gaan geruchten dat er erg veel korting wordt gegeven op nieuwe auto’s. Maar ook gebruikte auto’s worden dus goedkoper, per saldo win je flink als je voor een nieuwe auto gaat en je huidige auto inruilt. Als in Duitsland de eerste auto’s goedkoop worden aangeboden dan volgt de rest een paar weken later. Ik zal zo enkele links opzoeken dit dit bevestigen. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/zijn-autos-na-de-coronacrisis-een-stuk-goedkoper/ https://www.ad.nl/auto/duitse-experts-nieuwe-auto-s-worden-tot-50-procent-goedkoper~affd8e46/ Maar hoelang je moet wachten kan niemand echt zeggen natuurlijk. Autodealers zullen je ook nu misschien al een heel goed bod doen als je koopsignalen af geeft, zeker op een voorraad auto. En die voorraad auto kun je binnen 2 weken rijden natuurlijk. Erg leuk! En verschillende dealers aflopen en vergelijken. Er kan enorm prijsverschil in zitten. Het is belangrijk om te weten wat de dealer van plan is met jouw auto: naar de handel, naar het buitenland of zelf verkopen op eigen terrein. In het laatste geval krijg jij de hoogste inruilwaarde van jouw huidige auto natuurlijk. Ik ben er hoor!
    3 punten
  2. Als je een auto wil die niet op voorraad staat, kan het nog wel eens lastig worden: volgens mij loopt de productie nog niet soepel, en van nog te produceren auto's is de afleverdatum moeilijk te voorspellen. Dat betekent ook dat lastig in te schatten is hoe oud de in te ruilen auto is, als de nieuwe afgeleverd wordt. Daarnaast kun je verwachten dat de markt van jonge occasions overvol raakt, doordat er ook een aantal leasebakken vroegtijdig op de markt zullen komen. Als je een auto van meer dan 5 jaar oud hebt in te ruilen, zul je minder problemen hebben, omdat die markt misschien nog wel aantrekt, doordat particulieren voor een iets oudere auto zullen kiezen in economisch onzekere tijden. Als het verhaal niet helder is, komt dit door één van de laatste Belgische biertjes uit de voorraad: Pilaarbijter
    2 punten
  3. Ohw, bij die toon krijg je meteen zin om een lekker worstje in die air fryer te gooien. 🙂 Grapje hoor, Menno, je hebt natuurlijk alleen maar gelijk, maar er gaat een kenmerkende schoonheid uit van de bescheidenheid in formuleren. 🙂
    1 punt
  4. Ik vond het wel een feest dat de kinderen gisteren naar school gingen. Niet zozeer dat ze weg waren (al is dat ook wel eens praktisch) maar vooral dat ze bij het avondeten ook weer wat te vertellen hadden. Dat vonden ze zelf duidelijk ook heel fijn. Je kunt kinderen laten videobellen wat je wilt, maar het is toch niet hetzelfde. Wat dat betreft zijn kinderen net mensen. 😉 Voor mij duurt het een paar weekjes en dan is het thuiswerken ook weer voorbij. Ik heb ontzettend veel zin om weer wat collega's te zien.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe