Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 06/02/13 in Berichten

  1. De kosten?? wauw, nou heb een sloop haak gekocht, van een (oneerbiedige uitspraak) skoda fabia lijk, bouw jaar 2012. Een aftermarket haak van bosal, zie gallery album. Gestraald en gespoten in tracktorlak. Nooit meer rood dus. 75.- trek haak,+/-90.- kabelboom incl kortverloop van 13 naar 7 pool. Trekbantjes 3.- Een verloop voor de moment sleutel, die 10.9 bouten 4xM10*40 Zelfborgende flenskopbouten en 2x M12x70 +twee gripringen. Een fles whisky voor mijn zwager......that all.
    3 punten
  2. De Jaeger heeft een goede kabel afdichting aan de carosorie en de kabelzelf. Afsluiting binnenzijde, hier zie je ook de twee(rood zwart) draden met de eigenzekering van de set. Gemakkelijk te bereiken. FF kijken of ze waterpas er achter staat, klopt! Hier kan je de Jaeger tronic zien liggen, blauwekastje, is tegen de wand geplaatst. Het massa draadje, de extra duurstroom aansluiting stekker(gebruik ik niet) Doorlus lampen linksachter al ingeplugd. De set is ook voor een Hatch back en Roomster geschikt. Ik heb de set,12V aansluiting, in die van de kofferbak gestopt, zodat ik niet de halve auto door hoefde, spaart veel tijd. Dan de PDC module los halen en de paarse draad in de bruine stekker op PIN 11 leggen.Dat was het enige lastige puntje omdat de cijfers op de stekker alleen met een vergrootglas te lezen waren. De paarse draad ingevoegd, de stekkerkap bruin er weer oevrheen en klaar! bruin pin 11
    2 punten
  3. Allereerst mijn nickname even toelichten: Cordoba komt inderdaad van de Seat Cordoba de auto die ik hiervoor reed, en onder die naam (en als Cordoba SX) ben ik op verschillende autofora bekend. Ik blijf wie ik ben, en gebruik op de verschilende fora dus dezelfde naam. Eën van mijn hobbies is het verzamelen van bierglazen, en mijn Fabia is af en toe ook tijdelijk verlaagd door een behoorlijke lading glaswerk in de kofferbak wat er bij een bierruilbeurs weel uit gaat, en onderweg naar huis gaat er weer een vergelijkbare hoeveelheid mee terug naar huis. Ik ben van oorsprong HTS-er vliegtuigbouwkunde, maar heb in heel wat disciplines gewerkt in de loop der jaren, dus heb nogal een bizarre combinatie van kennisgebieden. Mijn auto-geschiedenis in het kort: VW Golf D (1979), VW Golf SC 1500 (1981), Seat Ibiza 1.5 GL(1984), Seat Ibiza 1.5 iSX(1991), Opel Corsa 1.6i 16V WC(1994), Seat Cordoba SX (1996) en mijn huidige auto: Skoda Fabia 1.4 16V Combi Creation. Hoewel de Skoda in de loop der tijd dusdanig is veranderd dat de oude eigenaar hem waarschijnlijk niet meer herkend. Wat foto's zoals de auto er uitzag bij aankoop. Wat foto's van later van de buitenkant, tijdens het veranderingsproces:
    1 punt
  4. Dat ben ik!! Echt, wat grappig!
    1 punt
  5. 1 punt
  6. Hoi Nou moet nog wel ff checken met een karretje. Alle functies heb ik doorgemeten. Het klopte. Niks geen zekering kast ed! alles in 1x achterin.Met deze set lees je ook niets in, in de board computer. Dat hoeft niet, zodra de kar of sleurhut er achter zit en de set dit terug gemeld krijgt, dan schakeld ze automatisch de PDC uit.... (te koop bij bertelshofer in DL, incl verzenden 96.-) Kost in NL bij de vakhandel gemiddeld 165.- Hoe krijg ik hier die fot's ook alweer geupload?
    1 punt
  7. Papieren zijn dag na de auto toegekomen bij de dealer..
    1 punt
  8. Vanaf één zijde is de pashoogte weer bereikbaar:
    1 punt
  9. Wij gaan ook zeer regelmatig boodschappen doen in Germany wij wonen nog geen km van de grens af. Als je er kort in de buurt woont ben je een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet. De vrouw zegt altijd waar we hier €60 euro voor betalen moet je in Nederland zeker €120 euro voor neer tellen. Dat zijn vooral verzorgings producten wat enorm scheelt. Maar ook de brandstof scheelt. Meestal neem ik zelf de brandstof uit Luxemburg mee, ik kom er zelf regelmatig met de vrachtauto, dat scheelt meestal 30cent de ltr. Of zelfs meer Dat maal 60 liter in jerrycans is dus €18,00 verschil !!!
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe