Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 04/07/12 in alle zones

  1. Al vanaf 2002 heb ik connectie met Skodadealer Rijnwoud aan het Toepad in Rotterdam. Bij de aanschaf van mijn eerste Fabia ben ik keurig geholpen en te woord gestaan tijdens mijn eerste verkenning aldaar. Ook tussentijds met de nodige beurten netjes geholpen. Minpuntje: Weleens vette afdrukken van monteurs op m'n zijschermen of motorkap gehad na werkplaatsbezoek. Mag geen naam hebben om ontevreden te zijn. Ook na aanschaf Skoda Yeti 2012 maart, geheel netjes geholpen door verkoper die de tijd neemt, en mij serieus neemt. Heb wel eens slechtere ervaring gehad, echte verkopertjes..bah! Gladde pakken, stropdassen en snel geld verdienen, nee bedankt! Rijnwoud krijgt van mij een zeer goede score en hoop ook nu weer op een fijne samenwerking met mijn Yeti.
    1 punt
  2. Hallo vrienden. Zoals beloofd de laatste update. Vandaag is de Yeti bij de garage geweest. Zoals het er nu naar uitziet heeft de aanpassing/update van de software van de DSG in ieder geval geleid tot het normale schakelpatroon zoals ik gewend was van voor de turbo aanpassing. De bak schakelt nu weer netjes op tijd en niet meer in de geest van de "S"-stand. Of ik daadwerkelijk ook merkbaar powerverlies heb kan ik op dit moment nog niet zeggen. Op het gevoel rijdt de auto weer als vanouds. Eerst maar eens een aantal kilometers maken en dan een eindoordeel vellen. Echter: na de proefrit vroeg ik aan de monteur of ie tevreden was met de auto. Zijn reactie was "nou eigenlijk niet nee". Hij had bij het starten van de motor een tikkend geluid geluid gehoord alsmede heel soms een heel lichte trilling gevoeld bij het overschakelen van de 1e naar de 2e versnelling. Resultaat: op 26 april a.s. mag ik hem brengen voor een hele nieuwe koppeling alsmede voor een nieuwe distributieketting. Het schijnt dat deze problemen wel vaker voorkomen (distributie was al bekend) dus mijn advies is: let goed op of je een tikkend geluid hoort bij het starten van de motor (zet desnoods de motorkap even open) en ook of de DSG bij het overschakelen soms een beetje schokt/trilt. Beide zaken worden onder volledige garantie hersteld (nieuwe aangepaste/betere exemplaren). Wees kritisch en stap bij elke twijfel naar je garage. Er kan meer mis zijn aan je auto dan je zelf in de gaten hebt. Gelukkig heb ik een hele goeie dealer die zaken zelf contstateert, netjes meldt en herstelt maar het kan ook anders helaas.
    1 punt
  3. Dan krijg ik hier die rommel langs de deur! Niet doen dus, gewoon de software gebruiken die meegeleverd is als je een kloon-kabel hebt. Voor een orginele kabel haal je gewoon de meest recente software van de Ross-tech site.
    1 punt
  4. Misschien aan de specialisten overlaten? BTW: schoon werken (dus met handschoentjes aan) is voor veel met-de-handen-werkers een groot probleem. Plaatsen/vervangen ze plafondplaten in een systeemplafond, zit alles onder de vieze tengel-afdrukken. Of bij garages kunnen ze er ook wat van. Altijd zitten er gore handafdrukken ergens in de auto als ik bij een garage ben geweest. Of de verwarmingsmonteur die ff lekker met z'n gore klauwtjes langs de witte muur is gegaan... Vraag me altijd af, doen ze dat met hun eigen spullen ook zo? :iknietsnap: "Chlorine" hoor je ze zeggen. M.a.w. Cl. http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorine. Tegen de algen, anders heb je binnen no-time een groene lamp aan het plafond.
    1 punt
  5. Ook onze auto is bij Rijnwoud gekocht. Wat hiervoor is gezegd klopt. De verkoper heeft de tijd genomen om naar ons te luisteren en ook mee gedacht bij het samenstellen van de auto. Dit waren wij in onze zoektocht nog niet tegen gekomen. Mede hierdoor hebben wij besloten om de auto bij Rijnwoud te kopen.
    1 punt
  6. Uit het album: Mijn Fabia installs

    Eindresultaat Ipad in Dash met muziek Video
    1 punt
  7. Skodadealer Rijnwoud is ook onze dealer en tot grote tevredenheid. Wij hebben hier in oktober 2002 onze eerste Skoda Fabia HB gekocht. Deze is verkocht aan ons door directeur/eigenaar Wouter van Engen op een relaxte wijze. Hij begon met de opening "verkopen kan iedereen, maar wij gaan het liefst een langdurige relatie met u aan". Deze relatie bestaat nu 10 jaar en wij hebben er onze derde auto (Skoda Yeti) gekocht. Altijd een nette prijs voor de oude auto terug gekregen. Ook de service hebben wij geen klagen over. Altijd correct geholpen, nooit het gevoel hebben dat het vel over je neus gehaald wordt. Een prima dealer die ik iedereen kan aan bevelen.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe