Erelijst
Populaire inhoud
Toont inhoud met de hoogste reputatie op 12/12/11 in alle zones
-
1 punt
-
Magerius = Magirus Ik ben overigens niet de enige die daar een foto van heeft gemaakt: http://www.panoramio.com/photo/51641167 In Portugal staat hij dus als een museumstuk tussen de bloembakken buiten, maar in Maastricht hebben ze er nog doodleuk een uit 1956 in dienst! (ja, maar die hebben we ECHT nodig om de slangetjes te brengen, hoor!) http://www.brandweer.org/voertuigen/maastricht.html1 punt
-
1 punt
-
Thanks! Dit plaatje is inderdaad wel errug hetzelfde. Alleen jammer dat je altijd op van die sites met cyrillisch schrift terecht komt, en dat leest toch verdomd lastig! http://www.uazbuka.ru/history.htm O wacht, met google vertaal gaat het een stuk beter! UAZ-451 1961 .-? In 1961 werd de fabriek begon met de productie van de achterwielaangedreven auto op basis van de UAZ-450. Van met de 4x2-index kreeg een UAZ-451 , flatbed truck - UAZ-451D, medische UAZ-451A. Uiterlijk is niet veranderd, behalve voor de verschijning van een zijdeur in de busjes. Capaciteit 1,0 ton in 1966, is een krachtigere motor verhneklapanny UAZ-451, een vier versnellingsbak was uiterlijk van de cabine veranderd. In 1970, het chassis , motor en transmissie van een uniform ontwerp met units UAZ-469 In de vroege jaren 1980 werden de hendel schokdempers vervangen door telescopische, 90-pk motor in de UMP-414 (koppel 172 Nm bij 2200 1/min) 1984 gesloten koelsysteem expansievat met de modellen: UAZ-451A - ambulance UAZ-451m (sinds 1965). Nieuwe motoren en transmissies, wijzigt u uiterlijk van het voorste deel ("neusgaten" vervangen van de radiator grille, dozhivshey tot op de dag). UAZ-451MI - Electric 1977. UAZ-451DM - truck met dubbele cabine en een houten body UAZ-451D - een vrachtwagen met een houten platform met drie open zijden. Serie in 1961-1966 hij UAZ-451S - een experimentele slee met afneembare ski's en rubberen rupsbanden De auto-koelkast LuMZ-946 , geproduceerd Loetsk Machine-Building Plant op basis van de UAZ-4511 punt
-
1 punt
-
Ik vraag me af hoe het regeneratief remsysteem werkt. Iemand die hier meer over weet? Ik snap dat de dynamo stroom levert aan de accu, en daarbij weerstand geeft. Maar werkt dit dan alleen als je remt op de motor? Maar dan is het toch meer een kwestie van de bestuurder, en minder een kwestie van een systeem? Of werkt het op een of andere manier ook als je de koppeling ingedrukt hebt en dan remt?1 punt
-
Daarmee moet de 1.748 kg zware Cross Coupé ongeveer 40 kilometer ver kunnen komen. http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/volkswagen/11030846/__Volkswagen_Cross_Coup_slaat_nieuwe_richting_in__.html?tl=mostread-Autovisie Die sukkels hebben gewoon een cijfertje weg laten vallen. Hahahahaha. Geweldig!1 punt
-
Maar wel 4x4 denk ik, want ik meen zowel voor als achter een differentieel te onderscheiden. De locale loodgieter daar heeft denk ik een bakbromfiets, en tien jaar geleden daarmee zijn paard en wagen vervangen. Maar de snuit doet denken aan een VW-bus, maar daar issie volgens mij te smal voor.1 punt
-
1 punt
-
Ja, het front is exact hetzelfde, dus dit zit 95% in de richting. Dank Bakkertje. Terreinwagens van Zastava, daar zou ik echt niet zijn op gekomen.1 punt