Ga naar inhoud

Achteraf lederen interieur?


LeoLa
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb een Yeti in bestelling Ambition 20. 4X4 DSG( levering ca. januari 2012 ) met een standaard "spirit onyx silver" interieur. In was wel liefhebber voor een lederen interieur, maar de keuze (zwart of beige) is vrij beperkt en kost ca. € 1800,00 meer. Nu heb ik een website gevonden van een firma die voor €1560 euro uw interieur ombouwt naar leder met een keuze van wel 20 kleuren http://www.dk-schweizer.com

Er wordt reclame voor gemaakt op de website van d'ieteren : http://www.ideas4cars.be

Heeft er iemand ervaring met deze firma i.v.m. kwaliteit van de afwerking bvb ?

Dank u

Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met dit inbouwstation heb ik. Wel ervaring in het achteraf inbouwen van leer en daar ben ik wel blij mee. Prijs is ook lager, mooi meegenomen. Veel meer keuze in kleur is natuurlijk belangrijker! Dus "doen" zou ik zeggen als je het geld er nog voor hebt. Doe dan wel als optie stoelverwarming af-fabriek erbij. Die moet je niet achteraf laten monteren want dan krijg je het nooit in de daarvoor bestemde originele draaiknop ingebouwd. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij regelde PON dit. Alba zag ik ergens staan????

Door de dealer is alles in gang gezet.

Op het terrein van PON werd de inbouw gedaan. In een dagje is alles klaar!

Dus voor België gelden andere maar misschien vergelijkbare regels?

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe