Ga naar inhoud

schakeldraad voor fabia 2011


michelvandijkk
 Delen

Aanbevolen berichten

weet je dat zeker dat er in je iso stekker geen schakeldraad zit ?

Want neem aan dat als jij de sleutel uit contact haalt je autoradio ook uitgaat ?

Maw er zou een geschakelde draad dus in die stekker moeten zitten

Laat ik het zo verwoorden, ik heb mijn Swing na ontvangst van mijn Yeti verwijderd en een Kenwood 2 dins DNX9260BT er in gebouwd en

daar had ik in eerste instantie ook het probleem dat hij aanbleef na verwijderen van sleutel, en na 2 draden verdraaid te hebben ( stekkeren) in de kenwood bedrading die hier al voor is aangepast was probleem verholpen.

Wat ik op dat moment deed was in feite de constante en de schakeldraad wisselen !

Ik weet niet hoe je dus op de isostekker hebt gemeten om de geschakelde draad te vinden, maar hou rekening mee dat om een draad te meten of hij geschakeld is je dus de sleutel er volledig uit moet halen !

Dus niet geheel uit draaien want dan blijft ook bij mij de radio gewoon nog aan tot sleutel er uit is

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het klopt wat je zegt over de sleutel maar dat had ik al geprobeert en ja mijn radio gaat ook uit maar hoe ze dat schakelen zou ik echt niet weten ik heb alles door gemeten en vandaag de dealer gebelt om te vragen hoe hun dat doen ze zeiden dat ze de draad ergens bij solderen maar onder tussen heb ik gehoort dat er ook een mogelijk heid is dat je evt nog lege pleken in je zekering kast kan benutten als je een stekkertje aansluit aan je kabel en dan op een lege plek ik de zekering kast kan steken want er zouden geschakelde en permenente plekken zijn mijn dealer ging het ff nakijken en ik zou nog gebelt worden voor de uitslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet is het snelst (en goedkoopst) om een schakeldraad te pakken die al in de buurt ligt en daar dan een extra draad aan vast te solderen. Achter de radio vind je beide draden, kleurcodes heb ik even niet onthouden maar als je die van die originele radio even tegen het schema aanhoudt () kom je al een heel eind denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe