Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Zwarte grille voor de Fabia/Roomster

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heel goed, scheelt mij weer tijd om de boel voor Erik aan te zwengelen. Hoef uiteraard niet uit te leggen dat deze sysadmin nogal druk is.... werk, eten, slapen, werk. Zo gaat het nu een beetje.

De nogal beperkte info maakte het natuurlijk niet makkelijker... Uiteraard weet ik van de Fabia II MC Grill, maar hé, ik heb geen roomster dus verdiep ik me daar normaal ook niet in.

Meer info vind je ook hier: http://www.skodaforum.eu/topic/685-zwarte-monte-carlo-grill-voor-de-fabia/

Zal daar de partnumbers van Briskoda ook even vermelden. Als ik tijd heb wil ik (voor zover beschikbaar) de adviesprijzen er ook nog wel bij opzoeken.

[topic MERGED met die van de Fabia]

aangepast door PC-fre@k
Geplaatst:

Ik lees het nu Erik, maar een bron zegt altijd een boel meer omdat je het dan zelf kan lezen... ;)

En wat blijkt, er was dus eigenlijk al een topic over. Alles bij elkaar nu dus.

Maar ik zal voor je kijken :)

Heb je al meer Roomsters gezien met zwarte grill?

Geplaatst:

Een beetje dealer heb ik nog niet gevonden... <_<

Merkte ookal dat de gem. skoda dealer allene producten kan opzoeken nav je kenteken. Mijn instaplijsten zouden ook niet passen.. Toch maar verteld dat het zeker past. ;)

He? Inclusief koplampen voor slechts 90 euro, da's wel heel goedkoop. Bij Superskoda kost de onderste strip 30 euro en de bovenzijde 50 euro. En een stel zwarte reflectorkoplampen 300 euro... :blink:

Maar in ieder geval bedankt voor die onderdeelnummers, ga binnenkort eens navragen wat het alhier zou moeten kosten.

rechtstreek vanaf de opties pagina van skoda.nl

Black Pack (koplampen en grille in zwart)€ 90

Let wel goed op dat het , voor zover ik kan achterhalen ,het met de B erachter moet zijn voor zwart. Maar met het nummer moeten ze je dat wel kunnen vertellen

Geplaatst:

rechtstreek vanaf de opties pagina van skoda.nl

Black Pack (koplampen en grille in zwart)€ 90

He? Ik zal wel scheef kijken, maar ik kan het niet vinden...

In de prijslijst van de Fabia zie ik geen accessoire wat hier op lijkt en in de aparte accessoire folder/lijst komt het ook niet voor.

Waar zie jij dat dan?

Geplaatst:

Kom de nummers in ETKA niet tegen.. Wel dat de 5J0853607A de plastic chrome versie is.

Nu is mijn versie niet de laatste nieuwe, dus misschien dat ze daar wel in staan

Geplaatst:

ETKA Zegt:

5J0853607B onder, 46.99 incl. BTW (de gewone is 19 euro)

5J0853633B boven, 64.37 incl. BTW (de gewone is 52 euro)

5J0853139A clips, 0,74 incl. BTW

Het is me nog niet duidelijk of dit adviesprijzen zijn of de prijs die de dealer moet betalen.

Alstu :)

Geplaatst:

ok, vraag blijkbaar verkeerd gesteld. :wub2:

Waar zitten die clips dan die snel (kunnen) afbreken? Ik weet dat er b.v. bepaalde clips in de deurbekleding zitten die nog wel eens sneuvelen als je dat loshaalt, maar in die strips van de grille toch niet?

Geplaatst:

Bij de buren (Briskoda) zag ik de onderste gril-rand geheel in stukjes op de foto.... wellicht dat ze dat bedoelen? (ofwel clips kapot of originele gril kapot).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe