Ga naar inhoud

Neogrizzly stelt zich voor

Neogrizzly
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo andere forum leden. Ik heb me aangemeld omdat dat moet wil je het forum kunnen afstruinen. Ik heb zelf een Skoda sinds 2009 met bijna 130.000 op de teller. Doordat de Columbus veel kuren vertoont ben ik op zoek naar een nieuwe firmware en ben ik hier uitgekomen.

Over de auto ben ik redelijk tevreden, over de service niet. Navigatie valt regelmatig uit heb hier vaak over melding gemaakt maar nooit opgelost. Sinds 2009 toen ik de navigatie kreeg heb ik gevraagd naar nieuwe kaarten, maar tot de dag van vandaag wordt gemeld dat er geen nieuwe kaarten zijn, terwijl ik inmiddels lees dat versie 7 beschikbaar is en ik versie 2 heb gekocht in juli 2009.

Hopelijk kan met de firmware die hier te vinden is het probleem met de vastlopers worden opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Forumlid-Hemi heeft wel wat ervaring met updates mbt deze navi! Hemi zou je kunnen pb-en om snel antwoord te krijgen...

Zelf heb ik ook een Columbus en tot nu toe weinig problemen.

Mooie Avatar en inderdaad: voorstellen is wel fijn dat je dat doet, dan weten we gelijk met wie we mailen toch?

Succes verder hier.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo andere forum leden. Ik heb me aangemeld omdat dat moet wil je het forum kunnen afstruinen.

Ten eerste welkom hier op het forum.

Ten tweede , het aanmelden om te kunnen afstruinen zoals je het zo mooi verteld, is er om leechers tegen te gaan

in hoeverre dat mogelijk is.

Het forum is er om MET elkaar dingen te delen en te helpen

En dit hoort ons inziens van twee kanten te komen

En nu heb jij een probleem met je columbus en ik hoop dat iemand je ermee kan helpen, maar we hopen ook dat je de ervaringen tot het oplossen er van straks ook hier weer neerzet zodat andere leden in de toekomst er ook gemak van hebben.

Maw, we hopen dat je ook actief gaat worden in deze en zo een bijdrage kunt leveren voor alle andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe