Ga naar inhoud

Roobbie stelt zich voor (Octavia besteld )


Roobbie
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Rob, 42 jr. en ik woon in het altijd pittoreske Bleiswijk.

Heb vorige week een nieuwe leasemobiel besteld ter vervanging van mijn trouwe Megane 1.5Dci. Het is een Octavia 1.6tdi geworden, een Ambition Businessline. Kleur met. zwart, plus nog wat leuke extra's.

Extra's zijn: Sunset, carkit met mf stuurwiel, extra speakers, glazen schuif/kanteldak en de 16 inch velgen.

De auto wordt als alles goed gaat februari 2012 geleverd, dus moet nog even geduld hebben. Die tijd kan ik gebruiken om hier eens rustig rond te kijken!

Groet,

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robbie welkom hier op het forum, enne kijk ook eens in download deel rond, daar kun je bv je manual van je toekomstige Octi downen en zo de wagen alvast leren kennen !

Scheelt weer uitleg tijd tijdens de aflevering en kun je dan besteden aan specifieke vragen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een goed idee om de handleiding te downloaden!

Ja 5 maanden naar een foto van je toekomstige wagen staren is het ook niet helemaal weten velen hier op het fora uit ervaring.

En dan is het fijn om alvast te lezen wat de wagen kan en als je de manual van de radio ook meepakt wat deze dan allemaal kan !

Blijf het dan ook nog steeds vreemd vinden dat als je het koopcontract hebt getekend het dan niet mogelijk is om je de manuals van de wagen alvast mee te geven

Dan kun je je alvast inlezen en ga je veiliger de weg op !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rob, welkom hier!

Zo'n auto als jij krijgt heb ik nu ongeveer! Schuifdak is heerlijk, 1.6 tdi rijdt goed en de Octavia is heerlijk ruim.

En Bleiswijk, daar heb ik vlakbij gewoond. Ik heb 35 jaar in Hillegersberg gewoond dus de kans is groot dat jij bij mij op school zat daar. Toorop school.

Nog een lange tijd wachten voor je maar de tijd vliegt toch voorbij! Tot ziens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Rob!

Dat is nog poos wachten zeg :o Gelukkig heb je dan alvast de handleiding te pakken uit de Downloads.

De leden maken hier het verschil, zonder jullie geen forum. Ik hoop je vaker tegen te komen tijdens mijn weg langs de nieuwe reacties. ;)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

ach over 2 maanden kan rob de manual uit zijn hoofd !

En dan gaan we eens een overhoring doen of hij werkelijk de manual goed heeft gelezen

En uiteraard zakt hioj met volle lof zodat hij weeer die manual moet doornemen voor zijn 2e overhoring

etc etc etc tot hij dat skodatje eindelijk heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe