Ga naar inhoud

Onzichtbare Parrot inbouw in een Skoda Octavia


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kreeg het volgende toegestuurd van De Waal, Tiel

Kastje open

post-2-0-86056500-1314713531_thumb.jpg

Kastje dicht

post-2-0-72599600-1314713532_thumb.jpg

Zit er erg netjes uit vind ik zelf, probleem is dat niet alle wagen zo'n bakje hebben. Bij onze Zafira kunnen we niet veel anders als hem ergens half voor plakken...

Prijs voor het inbouwen konden ze me niet direct geven, hangt er mede vanaf welk type je er in wilt hebben en wat je overige wensen zijn (plaatsing van microfoon bijvoorbeeld). Deze Parrot is trouwens van het type mki9200, verder info bij Skoda De Waal dus (en vooral vertellen hoe je aan die wijsheid komt hè, misschien krijg je wel een extra bakje koffie).

En nu genoeg reclame Tonnie :P

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Aan de eerste foto te zien kan het klepje prima dicht! ;) de asbak is daar wel erg klein voor, denk ik, los van het feit dat dat veeeeeel te laag en dus levensgevaarlijk is.

Goed punt MarcoO2.

Als alternatief kan ik vragen of ze mijn parrot ook op deze wijze kunnen maken. Is een goede oplossing/plek, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe