Ga naar inhoud

Nieuwe Skoda

Arjo
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn Roomster is naar de gallemiesen. Snotjandikkie!  Kwam er ergens in Frankrijk een losgeslagen kar op me af. Achterop! stond een kubieke meter water. Da's best wel zwaar zeg maar. De Roomster bewees hoe sterk hij was. Maar het was wel het einde na 13 jaar en onveer 194000 km trouwe dienst. Nou staat hij bij een VAG dealer in Sneek. Te wachten op het oordeel Total loss 😢 Dus wij maar op zoek. Roomsters zijn er nauwelijks meer. Die ruimte hebben we ook niet meer nodig dus hebben we een mooie witte Fabia gekocht.

Het is niet het einde van de wereld en ik weet dat er veel groter leed is. Toch had ik me nog voorgesteld nog wel een aantal jaren met onze trouwe Roomster te kunnen rijden. De Fabia is ook mooi.  Nou ga ik eens uitzoeken hoe ik dat amundsen systeem kan updaten.

1722596316172.jpg

• Confused 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat ik ooit een blauwe Roomster heb gespot, toevallig zag ik afgelopen week weer een cappuccino exemplaar rijden, maar je ziet ze niet zo vaak meer.

Wat voor Fabia is het geworden? hatchback, station, en welke generatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verzin je toch niet zo'n aanrijding ??
En ja de RR is een fijne maar zeer ondergewaardeerde wagen !
Zelf ook één gehad en met veel plezier gereden en volgestouwd met spullen.
Daartegen zie ik ze toch regelmatig op de wegen rijden hoor, kom er toch zeker wel enkele per week tegen.
Maar goed nu dus naar de Fabia, hoop wel dat je de keuze op een combi hebt laten vallen !
Anders is je overgang in ruimte in kofferbak wel heel groot hoor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel mee dat tijdrovend en ingewikkeld !
Zolang je maar een windows laptop / pc hebt dan is het echt met half uurtje en een bak koffie gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Als je je SD slot aanbied dan giet ik er zelfs een kan koffie in voor je hoor !!
Tsja zelf met Fab 4 geen SD sloten meer, wel USB C maar die zijn zo klein.....🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe