Ga naar inhoud

Mooie Skoda Octavia Scout velgen


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vier velgen van een Skoda Octavia II Scout (Combi) uit 2008 van de eerste eigenaar.

Zomerbanden van 8 jaar oud, met nog ruim 4 mm profiel.

R17/50/225

Alleen wat cosmetische schade in de doorzichtige laklaag.

Afhalen in Amsterdam-Zuid (op 2-3 minuten van de afrit VU-A10).

4 x €25 = €100 voor deze set velgen. 😎

IMG_5433.jpeg

ee090ca8-fd61-4edf-b2cc-97f7df76d004.jpeg

00c41241-5611-4d0a-b54f-0a5631bf888e.jpeg

5551e54e-59ce-40cf-9764-79f1793f4d87.jpeg

Of alles in 1 deal voor €125!
Dus velgen
 + dakdragers + hondenrek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uren geleden, EdK zei:

Volgens mij staan ze zelfs onder de Yeti...:italie:

Uiteraard.

Maar de Yeti is al voorzien dus gun ik ze aan een ander.

21 uren geleden, Cordoba zei:

Misschien handig om ook de andere gegevens van de velg op te geven @Wasmachineman Ik denk hierbij aan de steekmaat (5 x 112 mm?), en de ET-waarde, zodat mensen met een andere automodel ook in kunnen inschatten of het past.

Klopt, al dat soort technische details weet ik niet hoor maar ze passen wel onder zowat alle VAG merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe