Ga naar inhoud

Kaat stelt zich voor (Kaat gaat binnenkort ook Skoda rijden)


Kaat
 Delen

Aanbevolen berichten

Na alweer wat jaartjes heel tevreden een VW Passat variant gereden te hebben, hebben we nu een Yeti besteld. Eigenlijk wilden we een gebruikte kopen maar het Tour pakket is zo compleet en gunstig in prijs dat we toch voor een nieuwe gaan, een zwarte!!! We hopen hem in september te mogen gaan afhalen.

Werk zelf als telefoniste/receptioniste en heb de wagen bijna dagelijks nodig. Hier in limburg heb ik sowieso nog geen zwarte gezien. Een superwagen die (nog) niet iedereen wil rijden, maar wij wel!! :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kan niet anders dan zeggen dat jullie een goede slag hebben geslagen met die tour uitvoering

Zeer complete wagen voor relatief weinig geld !

En zwart, wel ik werd toevallig gister nog door een zwarte Yeti gevolgd !

Maar welkom hier op forum en als je je wagen alvast wil leren kennen en niet bij ophalen voor verrassingen wil komen te staan

Download hier de manual, kom je die vervelende wachttijd ook wel weer door !

En welkom dus op het forum hier, en een forum dat je maakt met zijn allen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Kaat, dat wordt heerlijk genieten van jullie zwarte Yeti. En je moet eens zien hoe verbaasd men is als ze eens een keer achter het stuur gezeten hebben :P

Al enig idee over de leverdatum? Wachten duurt altijd te lang ;)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje allemaal,

Snap zelf ook niet zo goed waarom er niet meer rijden. Maar iedereen die er in rijdt, is verbaasd. Blijkbaar vind je hem mooi of niet, mensen kiezen dan toch de veilige weg denk ik.

Hoop de Yeti in september nog te krijgen maar de verkoper zei al dat het vaak positief veranderde.....We zullen zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik wel veel commentaar op krijgen :P maar wij zijn nog te jong voor dsg. Gewoon een schakelbak voor ons.

Wij natuurlijk ook als extra de kleur en bluetooth voorbereiding.

Ben benieuwd naar het commentaar op bovenstaande......

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou Kaat, hou je vast! Denk dat mijn verhaal wel grappig is in dit verband.

Ik had mijn oog laten vallen op de Yeti, maar mijn vrouw wilde eigenlijk eerst nog onze Yaris Verso oprijden. Mijn vrouw reed al vele jaren niet meer, nog wel eens een poging gedaan, maar het was haar allemaal teveel. Mijn zoon kwam toen met de volgende geniale inval om haar over de streep te trekken: "ja maar mam, die Yeti kun je ook met een hele goeie automaat krijgen"

Ik had tot op dat moment nog nooit van DSG gehoord en koesterde sinds heel lange tijd het idee dat een automaat idd meer iets was voor "ouwe lullen" en dat het veel lekkerder was om zelf te schakelen. Maar ik dacht, alles best, zolang die yeti er maar komt.

Maarrrrrrr, nu ik het heb ervaren wil ik echt nooit meer zonder. Het rijdt wel zo ontzettend lekker, vooral in combinatie met de motor en is het extra geld dubbel en dwars waard. Volkomen onvergelijkbaar ook met conventionele automaten. Het schakelt zo razendsnel en praktisch ongemerkt. Kortom, ik ben dus helemaal om!

O ja, ik ben wel bijna 60, maar voel me nog erg jong! En er zijn er hier genoeg die jonger zijn met DSG. Maar ik wil je natuurlijk niets opdringen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dan mijn versnellingsbak naar de knoppe omdat jij het verleerd bent !

En eens als ik goot ben en dus ook oud ( over 30 jaar ) dan zal ik op me rollator een DSG zetten , maar wel met elektromotor uiteraard !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe