Ga naar inhoud

JayBee stelt zich voor


JayBee
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal mijzelf ook even voorstellen.

Naam: Jeroen (39)

Ik heb sinds een maand een Octavia als vervanger voor mijn Seat Altea (lease).

Heb een technische achtergrond en heb 10 jaar car audio ervaring bij Sony. (Technicus-productmanager)

Was altijd voorstander van uitgebreide car audio isntallaties maar af fabriek systemen worden steeds beter en ik een dagje ouder :)

Heb sinds een week een VAGCOM kabel samen met een collega aangeschaft (nepper...)en zo kwam ik op dit forum terecht...

Buiten auto's om ook nog Domotica als hobby (Huis behoorlijk geautomatiseerd). Kijken hoe we de auto daar ook bij kunnen betrekken.

Wensen voor de auto: Chippen, dmv VAGCOM settings wijzigen, misschien verlagen.

Ben druk in onderhandleing met mijn baas voor de carkit uitbreiding want de verkoper was me even vergeten te melden dat dat een optie was. En achteraf is dat een veeel lastigere discussie dan direct op de offerte er bijzetten.

Dat is het zo'n beetje.

aangepast door JayBee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, laat ik nou een Sony XNV hebben :P (geen idee of er toen al sprake van was)

Er zijn inderdaad meerdere mensen die achteraf een handsfree oplossing zoeken, zonde dat dit niet duidelijk is gemeld door de verkoper. Maar uiteindelijk is er voor alles een oplossing, alleen kost die vaak meer tijd en geld...

Veel plezier op dit forum, en voor wat betreft Sony Car Audio, we rekenen op je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Octavia?

Dat heb ik natuurlijk netjes bij mijn profiel ingevuld ;)

Octavia Combi Elegance Business line, 1,2TSI, zwart, 17" Pallas velgen, Sunset, vaste trekhaak.

Wat betreft de Sony XNV: Da's van na mijn tijd want ik ben er al 6 jaar weg.

aangepast door JayBee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe