Ga naar inhoud

Mijn skoda op de Nurburgring


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Juist dankzij die chiptuning is het een wolf, en dankzij zijn standaard uiterlijk een schaap... ;-)

kijk... standaard uiterlijk ,maar dat zei je niet ..:doh2::doh2::doh2::doh2: jaja woorneuken dus :)

Ja sorry hoor, k hoef niet te biljarten... :):) dus ga ik me hier ff vervelen...

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Vanaf vrijdag zit ik weer een paar dagen bij de Ring. In ieder geval ben ik zaterdag bij de VLN-races. Is altijd geweldig om te zien en te horen, vooral omdat je letterlijk overal kunt komen en tussen mag lopen. Tot een minuut voor de start loop je gewoon tussen het startveld. En dankzij het zeer gevarieerde deelnemersveld is spektakel gegarandeerd. Vorige keer dat ik erbij was, heb ik bijvoorbeeld een Porsche 911 GT3 RS en een Dodge Viper elkaar in puin zien rijden.

Kleine kans, maar... zijn er nog meer forumleden bij de Ring van 't weekend?

En, voor degene die denken: VLN, wat is dat? even een reminder (van de vorige keer dat ik erbij was):

Alvast een zoethoudertje: bijgaand een filmpje van het startveld bij het Formule-1-gedeelte van de Nurburgring tijdens de VLN-races. Porsches, Ferrari's, Vipers, Lotussen, BMW's, maar ook een Focus, een Polo en een Punto. Zet vooral je geluid hard! biggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe