Ga naar inhoud

Marco ( Mambo75) stelt zich voor


mambo75
 Delen

Aanbevolen berichten

Hello mensen,

Ik ben Marco 35 jaar oud in bezit van Skoda Octavia 1999 1.6 en weet niets over de auto's :doh2: ,daarom ben ik hier en hoop dat jullie mij af en toe kunt helpen,andersom heel graag maar denk dat niet gaat lukken 8-)

Bedankt en tot volgende keer

Marco :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, welkom, naamgenoot! En nog vrijwel even oud ook! Tenminste, over een week ben ik ook 35! ;-)

Wat doe jij voor werk dan? Misschien kan jij ons daar weer mee helpen! ;-)

grt, MArco

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja frank je kan op de koffie gaan met taart met slagroom !

Kado's hoeft hij toch niet want hij houdt met die nieuwe octi zat over voor een bike / apple / lenzen en nog wat leuke dingetjes voor zijn vriendin

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een vriendin ook! (zei hij, nadat een blik over zijn schouder hem leerde dat zijn vrouw niet in de buurt is...) :D

Tsja Marco deze woorden zijn van jou !!

Geef je alleen 1 tip mee, het gras bij de buurvrouw lijkt altijd groener dan bij jezelf !

Dus weet waar je aan begint, eerlijkheid duurt het langst !

Dus als je het mag van de vrouw, tsja dan ben je spekkoper en zullen er hier heel erg jalourse op je zijn ! :P:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast je vrouw nog een vriendin: hmmm?! Lijkt interessant maar erg vermoeiend, in mijn geval dan. Mijn vrouw vraagt al zoveel aandacht en geeft ook zoveel aandacht dat ik blij ben dat ze 's-avonds af en toe eens lekker aan het werk is! Heeeeeerlijk hier dan! Maar als ze thuis komt vind ik het ook wel lekker hoor, ik ben geen type die lang alleen kan zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe