Ga naar inhoud

Michel 1981 stelt zich voor


michel1981
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben Michel en ben binnenkort ook in het bezit van een skoda octavia ambition businessline,

wegen mijn gezondheid kan ik niet meer in de buitendienst dus krijg ik de kans van mijn werkgever om mij binnen te bewijzen en daar hoort nuatuurlijk een leuke auto bij.

de keus is gevallen op een Skoda octavia vooral ook omdat er een kleine op komst is. de kofferbak ruimte is naar mijn idee wel genoeg voor de eerste vier jaar.

Voor de rest discussieer ik graag mee op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Michel! En wel mooi geregeld want meestal krijgt toch alleen de Buitendienst een leasewagen? Bij ons dus zo!

Wel vervelend te lezen dat je "kwakkelt" met je gezondheid maar die kleine maakt een hoop goed! En je nieuwe auto straks ook!

We discussiëren over alles hier dus gooi maar iets in de groep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom hier!

De kofferbak van een O2 is zeker ruim genoeg!

Bij ons gaan er voor 3 koters en de ouders spullen in voor een weekje Italië dus dat zit wel snor.

Zelfs een dubbele kinderwagen slokt ie zo naar binnen.

Sterkte nog met het wachten (op de kleine en de auto!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

michel1981 Junior Member

2 juli 2011 0

6 juli 2011 17:01

projectleider installatietechniek

skoda octavio combi ambiton businessline 2011

Als je dezelfde persoon als boven bent dan begrijp ik wel dat je een knappe bedrijfswagen krijgt.

Want tsja je moet toch de klanten en de projecten af die jezelf niet meer kunt uitvoeren

Maar dan heb je nog wel een beetje het vrije gevoel dat je hebt als buitenmonteur

Welkom ook op dit forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe