Ga naar inhoud

Skoda dealer Korterink zoekt all round monteur


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Zelfs dat, noem je wel mn naam Frank?

Ik wil natuurlijk die 150 euro vangen :)

En als je er snel bij bent, kun je misschien nog mee met de 2 daagse personeelsreis.

Ik ga overigens ergens in oktober 2 dagen met Pouw naar Wolfsburg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, staat los van Pouw, Korterink zit in Zwolle en Nieuw Leusen, maar heeft ook Toyota in Rouveen.

T is natuurlijk wel Pon, en alle medewerkers/dealers van Pon gaan 2 dagen naar Wolfsburg, dus ook skoda dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begreep alle medewerkers bij Pon, maar zal het nog eens navragen.

In Tsjechië is er minder gelegenheid qua accommodatie.

Bovendien is de fabriek niet echt ingesteld op groot groepsbezoek, wel individueel en ga je met je eigen auto over het terrein naar de verschillende complexen.

In Wolfsburg is het complex wel groot en ga je met een treintje door de fabriekshallen en is er een hotel van VW.

En wij gaan ook op vrijdag en zaterdag.

Het zou voor mij de 3de keer zijn dat ik daar de fabriek bezoek, 2x voor mn werk, en nu dan als bezoeker :)

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zo spek je de vakantiekas Fred... Premiejager!

Had vorige week al gehoord dat Jan met FPU ging, toen ik een afspraak maakte voor de "gratis" zomercheck.

Ik maar denken dat Jan hooguit midden 50 was... Aardige vent en een hele goede monteur, ze/we zullen hem vast missen! Hopelijk krijgen ze een goede ervoor terug.

Eergisteren viel die mail door de elektronische brievenbus, wel een grappige actie van Gerben. Als klant wil je natuurlijk geen prutser aan je auto dus is de kans op losers die worden aangedragen ook niet zo groot..

Ik weet trouwens niet of ze die verkoper ook voor de vestiging in Zwolle zoeken of voor Rouveen. Naast Skoda en Toyota hebben ze trouwens ook nog Ford in het assortiment net als Skoda en Toyota in Rouveen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Skoda medewerkers gaan naar de V W fabriek?

Heb het nog even gecheckt, de VW-reis is alleen voor medewerkers van de VW-vestigingen van POUW, dus niet van PON.

Waar Korterink heengaat, weet is dus (nog) niet.

@Sodela: Inderdaad vergat ik Ford nog in Rouveen. de zit met Toyota wat verderop in Rouveen.

Is er men ik, een paar jaar geleden bijgekomen toch? Want meen me te herinneren dat het toen alleen Toyota was.

M'n eerste ervaring toen bij Toyota Korterink was niet zoo positief. Keek er naar een Corolla Verso, toen hij vroeg waar ik woonde. Hij wilde toen niet verkopen en verwees me naar de dealer in Meppel, De rayons waren verdeeld zei de verkoper en ik was dus buiten mijn rayon aan t shoppen en daar deed hij niet aan mee...

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verbaasde me er ook over .Overigens ben ik wel in Meppel geweest, maar de verkoper moet me nu nog steeds bellen. Het is toen een Renault Scenic geworden...

En mn contact met korterink Skoda in Rouveen is uitstekend, erg behulpzaam en service- en klantgericht.

Overigens ook in Zwolle, modern pand, was er eens om onderdelen van Pouw daar af te leveren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe