Ga naar inhoud

Test image resize


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Testen van nieuwe hook welke afbeeldingen resized.

test 1 (1280*1024)

post-2-0-97909700-1307361559_thumb.jpg

test 2 (3877*3877 = 7 mb origineel)

post-2-0-59879000-1307361661_thumb.jpg

test 3 (8000*6000 6,5 MB)

post-2-0-32353200-1307361727_thumb.jpg

Voor wie het even wil proberen, bijlagen worden geresized naar 1024x768. Prima maatje voor het web :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet eigenlijk niet hoe je de foto's uploadt. ik doe het altijd via de bijlage.

Maar t kan dus blijkbaar ook anders?

Exact zoals jij zegt doe ik het ook ;)

Maar met hulp van wat van onze trouwe leden heb ik een mooie toevoeging kunnen installeren welke zowel de resolutie als de fysieke grootte van de afbeeldingen (die je dus gewoon upload als bijlage zoals voorheen) kan verkleinen. Een bestand van 7,1 MB kan dan zomaar 0,1 MB worden B)

Blij dat het naar wens werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog een ketel.

Zonder water erin, maar met thermische olie gevuld om het zware oliesysteem (en onze douches) te verwarmen.

De Oekrainsche tweede machinist wees mij er terecht op dat dit dus geen boiler was, maar een heater.

De thermische olieketel

Het is wat mij betreft nog steeds een test

Nog eentje om het af te leren, de hoofdmotor.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe