Ga naar inhoud

Gorefest stelt zich voor


Gorefest
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo was al aktief op skodaforum.nl maar deze kende ik nog niet.

Rijd sinds 2008 een Fabia Combi Sport en heb vorige week een Octavia Combi 1.2 DSG Elegance besteld.

Was moeilijke keus.

Ging uiteindelijk tussen een

Opel Astra sports tourer.

m1fyhi5bca2w_800.jpg

Mitusbishi ASX.

8.JPG

Skoda Octavia 1.2 DSG Elegance (levertijd circa 6 mnd)

Skoda Octavia 1.2 DSG Ambiente Businesline (levertijd 3 weken!!!)

Na veel gedoe is het toch de Elegance geworden.

Ik baalde wel want sinds een week of 2 word een nieuwe prijslijst gehanteerd wat mijn auto dus zo maar even 300 euro duurder maakte!!!

Moet wel zeggen dat ik de Mitsubishi en ook de Opel hele mooie auto's vind maar de ruimte heeft het toch gewonnen.

Nu nog een paar maandjes wachten <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat rondom die DSG gebouwd is gaat je ook bevallen hoor !!

Maar je weet nu waar je de gebruiksaanwijzing van je skoda kunt downloaden

Dus je hebt dus 6 maanden de tijd om hem door te lezen te kwijlen en zodra je erin rijdt weet je waar elk knopje voor dient en wat het doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, en zelfs na het bestuderen betrap ik me er nog op dat ik bepaalde dingen niet (goed genoeg) weet. Aan de ene kant ook wel leuk, heb je weer eens wat te lezen over je bolide :)

Je zal zowel van de Octavia DSG als deelname aan dit forum zeker geen spijt krijgen :lol:

aangepast door PC-fre@k
Denk weer sneller dan ik type...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! De inruilprijs op de Elegance was zeker een stuk hoger vermoed ik! De businesslines staan erom bekend dat er weinig qua inruil wordt geboden of weinig korting krijg je! Desalniettemin, leuk dat je er bent en succes met het wachten. Ik zelf heb ook een Octavia met DSG en inderdaad: het bevalt verschrikkelijk goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inruilprijs was inderdaad wat hoger maar werd tendeel weer teniet gedaan door de Veel langere levertijd.

Boekje heb ik niet echt nodig, verschilt niet al teveel van mijn huidige fabia en er rijden al aardig wat skodas rond in de familie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik weet niet wat je voor velgen genomen hebt,

Maar ik had de wagen op stalen velgen laten aankomen en de LM op nalevering

En hierna de stalen gebruikt voor me winterbanden set

Of is dit een foute redenering ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe