Ga naar inhoud

Vrijdag de 13e...


Multi1100
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal..had dit ook onder irritatie van de dag kunnen plaatsen..maar ik had vrijdag dus echt de 13e te pakken...ondanks dat ik vrij genomen had!

Begon om een uur of negen..gsm gaat af..motorvriend Hans...rijdt hier op de randweg..op weg naar een weekend met zijn Honda club...wil linksaf..geeft bij groen gas en legt hem in de bocht..helaas is er een automobilist die nog even door rood rijdt..Hans ziet dat..remt een beetje te hard terwijl ie in de bocht zit en dus plat op zijn snuffert...veroorzzker rijdt door natuurlijk! Afijn, politie wel gebeld, maar die kon niets doen en mij gebeld (woon vlakbij waar het gebeurde) en in mijn garage de motor weer rijdend gemaakt.. Hans weer op weg.

Toen de oven (uur of elf) aan om een broodje te warmen...na 10 minuten nog steenkoud maar wel goed belucht! Dus hete lucht gedeelte kaduuk!

Vervolgens zelf een ritje willen maken met andere motormaat...en wat denk je...ben mijn kenteken papieren kwijt...en ook nog niet weer gevonden!

's Avonds weer eens met foto database op MAC bezig..gebruik naast IPHOTO ook Picassa en daardoor dubbele bestanden...kijken of dat beter kan. Programma opgesnord bij Free Mac...Omnidisk sweeper...voor de MAC bezitters onder ons NIET GEBRUIKEN! Ik heb de MAC moeten herinstalleren met een back up...helaas van afgelopen december....

In 7 jaar nog nooit iets gehad met de MAC, en zo zie je maar weer...door zelf effe snel iets te denken op te lossen loop je het op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff daar wordt je inderdaad niet blij van! Ik heb helemaal niets met dat bijgeloof in vrijdag de 13e enzo, maar na zo'n verhaal zou je er bijna in gaan geloven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe