Ga naar inhoud

Newtownetto stelt zich voor


newtownetto
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Graag wil ik mij aan de forumleden voorstellen.

Ik ben 65 jaar, ruim 42 jaar gelukkig getrouwd en ondanks de pensioengerechtigde leeftijd nog 3 dagen in de week werkzaam in dezelfde functie als waarmee ik de laatste 14 jaar bij een andere firma werkzaam ben geweest. Ik vind mijn werk leuk en daarom wil ik op deze manier afbouwen.

Zakelijk heb ik ruim 3 jaar en ruim 160000 km tot volle tevredenheid een Skoda Octavia Combi gereden totdat de werkgever de vrije keuze beperkte tot 5 merken waarvan Skoda geen deel uitmaakte. Ben wel vrijwel altijd de VAG-groep trouw gebleven met merken als VW, Seat, Audi en Skoda.

Op dit moment rijd ik zakelijk circa 25000 km met een VW Bluemotion Variant, 1.4 TSI met DSG en prive hebben we een Nissan Micra, 1.2.

Half maart jl. hebben wij een Skoda Fabia, 1.2 TSI Elegance met DSG-bak besteld als vervanger van de Nissan Micra met als extra's: pdc, volwaardig reservewiel, bluetooth telefoonvoorbereiding, multifunctioneel stuurwiel, meesturende koplampen met sproeiers.

Geplande levertijd is half juli.

We kijken nu reeds met heel veel plezier uit naar onze nieuwe auto.

Ben wat auto's betreft niet erg technisch ingesteld dus ik denk dat ik meer van de forumleden zal leren dan dat ik hen iets kan leren. Niettemin wil graag mijn ervaringen delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Newtownetto, welkom op het forum.

Ik heb bijna dezelfde auto besteld. En ik wist niet dat het Vision pakket de meesturende koplampen bevatte. Zo leer je nog eens wat.

Alleen moet ik nog tot begin oktober wachten op de levering van de nieuwe auto. Pas dan loopt de leasetermijn van de huidige auto af.

Van een Nissan Micra naar een Fabia 1.2TSI: je zult er geen spijt van krijgen!

Met vriendelijke groeten,

Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Even bijpraten omdat de plande levertijd van half juli niet gerealiseerd is.

De auto is in week 11 besteld en wordt waarschijnlijk volgende week (wk 36)afgeleverd ....... Je moet maar Skoda fan zijn!

Aflevering heeft wel 2 weken vertraging op gelopen omdat we besloten hebben leren bekleding te laten inbouwen.

We gaan de dagen aftellen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe