JohnS Geplaatst: 23 juni 2016 Delen Geplaatst: 23 juni 2016 Sinds twee weken ben ik in het bezit van een Yeti Joy 1.4 DSG. Ik mis in deze auto het controlelampje dat moet aangeven wanneer het gedimd groot licht wordt gevoerd. Dat is erg irritant omdat dit informatie is die je toch wel wilt kunnen zien. Denk een aan mistige omstandigheden, dan is de lichtbundel niet zichtbaar zoals dat 's avonds wel het geval is. Heeft iemand enig idee hoe dit zit en/of wat ik hieraan kan doen? John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cordoba Geplaatst: 23 juni 2016 Delen Geplaatst: 23 juni 2016 Als de zon vol op de klokken staat, is het symbool ook niet zichtbaar (als in aanwezig)? Verder is het in het algemeen te zien doordat het symbooltje op de schakelaar zelf iets feller oplicht (maar bij daglicht is dat eigenlijk niet zichtbaar). Mogelijk dat er ergens een aansluiting los is, of zekering kapot? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnS Geplaatst: 23 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2016 Cordoba, het instructieboekje maakt ook geen melding van de aanwezigheid van een controlelampje. Het lijkt wel bewust weggelaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen