Ga naar inhoud

Webwinkel


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben al een tijdje op zoek naar led plaatjes met voeding om enkele buitenlampen om te bouwen.
Daar de armaturen nog goed zijn, maar ik van het gezeur van PL lampen wisselen af wil zijn, ben ik op zoek gegaan naar iets met LED.
En ja op ali expres en alibaba en weet ik wat nog meer voor chinese websites kwam ik wel het één en ander tegen.

Maar nu ben ik in mijn zoekwoede de website http://www.mijn-hebbeding.nl
 

Tegen gekomen die bijvoobeeld het volgende heeft wat ik zoek http://www.mijn-hebbeding.nl/Webwinkel-Product-120894959/7W-White-750LM-DIY-LED-Ceiling-Panel-Light-Lamp-Board-+-Driver-100-240V.html     alleen als ik dan naar recensies van deze website zoek dan vind ik helemaal niets.

Ze staan wel ingeschreven bij webshop keurmerk, maar wat geeft mij dit aan zekerheid ?
Is er één van jullie die deze toko kent en dus ervaring met ze heeft ?
Is er zonder problemen te bestellen ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich ziet het er inderdaad niet verkeerd uit , maar normaal vind je recensies van webwinkels over het gehele wereld wijde web.
En van hun kan ik niets vinden, en dat zet me weer aan het twijfelen..
Vandaar dus ook mijn vraag naar jullie toe...

En ja ik heb wel een creditcard, maar die gebruik ik eigenlijk minimaal, en zeker als ik per Ideal kan betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat me ook niet om de prijs , die is op zich wel oké al heb je bij die ali winkels het nog cheaper.

Maar gaat me meer om de geloofwaardigheid van deze winkel.
Als ik maar een euro voor een product betaal en het word niet verstuurd dan krijg je me pist.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op het keurmerk zoek, krijg ik allereerst allerlei sites van het keurmerk met verschillende extensies (.com, .net, .be, en .nl) en ook iets van een half bericht dat het keurmerk samen zou werken met Trustpilot. Trustpilot is een bekende site waar gerenommeerde webshops ook gebruik van maken, dus checken of het verhaal van die samenwerking tussen de keurmerken klopt, dan heb je een redelijke zekerheid dat het goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet op iets van de site zelf geklikt maar heb gegoogled en dan krijg je de volgende resultaten:

Belgie-link

met het Trustpilot logo

Nederland ook met Trustpilot logo

De com-extensie

de org-extensie

De eu-extensie kan ik even niet zo snel terugvinden, en ook de .net versie niet.

Het bericht over de samenwerking.

Anders even op de site van trustpilot kijken of je iets terug kunt vinden, dan ben je vrij zeker dat ze niet zelf een gelijkend keurmerk (qua naam) hebben bedacht, en logo van trustpilot gejat en op de eigen website gezet.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Hebbeding heb ik uiteindelijk niets besteld

Via een member alhier die in het groot af en toe inkoopt ben ik terecht gekomen bij Banggood.com.

Kan hier met paypal en ideal betalen en dus uiteindelijk één en ander aan LED printen besteld zodat ik bestaande armaturen kan ombouwen van gloeilamp en PL lamp naar LED.

En gister dus de bestelling er uit gegooid en vandaag al de bevestiging dat het verstuurd is.
Levertijd is 7 tot 21 dagen dus we gaan het wel zien wanneer het aankomt.

En als ik tijd en zin heb en de boel is binnen gekomen en ik ga één en ander ombouwen dan zal ik hier wel een verslag in een nieuw topic maken.

Bedankt degene die hier en achter de schermen hebben gereageerd op mijn vraag en met tips zijn gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Update:

 

14 januari dus besteld per Ideal bij banggood en zending werd in 2 pakketten dezelfde dag naar ons kikkerlandje verzonden.
Het gehele traject van verzending van het land van mevr Ping en Dhr Pong naar hier is redelijk maar sumier te volgen.
Dan is het hier in Nederland aangekomen en moet Postnl het overnemen en dan word het een groot vraagteken.
Maar goed gister waren ze langs geweest toen ik aan het werk was en lagen er dus 2 formulieren van postnl in de bus.

een handgeschreven 3S code die door een huisarts was ingevuld en dus niet te lezen, dus vandaag weer even bij AH langsgegaan met de 2 formulieren en na veel gepuzzel van de balie medewerkster hebben we de code's kunnen ontcijferen en de pakketten gevonden.

Thuis de code's nog ingevuld op de postnl site, maar niet te vinden. Dus raar verhaal van onze post.

En hier in NL zijn we dan gewent dat alles in doosjes of bubbelzakken word verzonden, dit zat in een plastic zak en artikelen in bubbeltjesfolie opgerold.

Maar goed alles is heel aangekomen en de artikelen doen het allen, dus nu word het tijd maken om het in te bouwen

 

Maar ervaring met Bangood.com is na één zending goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn zonder accu dus dat zal me bespaard blijven....

En koken doe ik op gas dus mocht er ooit wat gebeuren dan zet ik het gas aan zodat de resten ook weg kunnen branden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe