Ga naar inhoud

Soussi stelt zich voor


Soussi
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben hassan en kom uit Belgie. Ben 29 jaar, getrouwd en heb 1 dochter Rinske 3maanden oud :)

Als job: Maatschappelijk assistent en werk in een crisisopvangcentrum voor daklozen.

Heb op de moment NOG geen skoda :P

Ben nu in het bezit van een golf 4 uit 98 die ik (hopelijk) binnenkort zal inruilen voor een Roomster :-)

Daarom dat ik mij nu al inschrijf, ben nog zoekende naar ervaringen met de roomster en allerlei tips en info om mijn keuze zo goed mogelijk te maken :)

Wat ik op het oog heb is:

Roomster (kleur geen idee)

1.2 TSI DSG7 105hp en met tal van opties maar zeker de panor dak er bij :)

toekomstperspectief: Wellicht tunen maar ben dit nog aan het uitkijken want nog geen ervaringen erover gelezen en weet niet of het weldegelijk kan :)

Grtjes!

aangepast door Soussi
Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Hassan,

Roomster tsja, met de nieuwe motor kan ik je niets vertellen hoe het rijdt en helemaal niet met een DSG bak

Maar mbt functionaliteit kan ik je hem zeker aanraden, en nu je ook nog de grootste rijkdom erbij hebt ( je dochter ) is de RR helemaal ideaal om alles mee te kunnen nemen

zonder te moeten kijken of het allemaal wel erin past !

Het past gewoon ! In de 3,5 jaar dat ik de RR 1,4 benz. heb gereden heb ik dit met veel plezier gedaan en ook veel erin mee kunnen nemen

Tot een tafel aan toe shuif je er zo in als je de 3 stoelen even thuis laat !

Tsja en kleur........... een persoonlijk iets uiteraard, wat jij een mooie kleur vind hoeft je vrouw niet mooi te vinden, dus als dat het grootste hekelpunt is dan komen jullie daar zeker wel uit ! B)

Mocht je vragen hebben dan zal zoals Rosinfield al zei, captain hook wel het één en ander aan ervaringen hebben en deels zal ik je misschien ook daarin kunnen helpen met mijn RR verleden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel je naam niet belgies is en je nick ook meer japanse rouwe vis is...... welkom bij de skoda club!

roomster wil mijn vrouw (en dochter) niets van weten, maar vindt ik een leuke auto!

suc6 met je keuze!

De 1.2 DSG is alvast een van de beste keuzes die je kunt maken! :matrix_2_h4h:

aangepast door Ron467
Link naar reactie
Delen op andere sites

(...)@WJ, is dat ook een SDG die TL Sting in je sig? :P

Hoi PC-Fre@k,

Ik denk dat je DSG bedoelt? Eh, nee, de prop kan ik in de lucht verstellen. Tijdens de start en landing fijn, in de lucht veel groffer. Zo kan ik snelheden van 210 km/u (IAS) bereiken. En dat met 4400 rpm. en 13 litertjes Mogas (Euro loodvrij) per uur...

Groetjes... Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ot: Inderdaad DSG. :blink: Prima verbruik bij die snelheid als ik het correct bereken 210/13=16,5

Hoi PC-Fre@k,

Het blijft even :ot: Van Venlo naar bijvoorbeeld Koblenz duurt met de auto 2 uur. Met de Sting kan je het in een uurtje doen. Als je het dan met een auto gaat vergelijken, is het dubbel zo zuinig... En daar kan alleen een Greenline aan tippen.

Maarreh... In de Sting kunnen maar 2 personen en 10 kg bagage, in een Greenline 5 personen en heel veel bagage.

Met vriendelijke groeten... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij een vliegtuig kun je ook nog tijdens de vlucht het mengsel rijker of minder rijk maken, door het zgn "leanen" kun je zo je verbruik gunstig beinvloeden. Correct me if I'm wrong, Jan-Willem; mijn "vliegopleiding" is alweer een tijdje geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn hier niet zo streng met off topic, hoor Jan-Willem. Maar prima dat je elders een luchtvaart topic hebt geopend. Kijk, dat is nu de befaamde zelf-regulering waarvoor ik zo vaak vergeefs elders heb gepleit! Dat kan dus wel degelijk.

Hoi Rosinfield,

Op zich ben ik het met je eens. Maar als een topicstarter iets begint over 'A' en door allerlei :ot: gezwam wordt het 'Z' dan is dat voor de topicstarter zeer irritant.

Ach, en ondertussen loop ik zelf ook al wat jaartjes mee hoor. Ook ik ben mod (en admin) geweest van een luchtvaart-forum. Maar vliegers zijn geen fora-bezoekers: met één posting in de week (ofzo) kon ik al blij zijn....

Groetjes... Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te horen dat je die ervaring ook hebt. En een enkele keer grijpen we hier ook heus wel in, door iets te splitsen of zo. Alleen moet dat niet worden overdreven, anders wordt het een suffe boel. Het mooiste is natuurlijk als de leden dat zelf goed aanvoelen en elkaar op dingen (kunnen) aanspreken of zelfs initiatief tonen zoals jij net hebt gedaan met dat topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er voor die Sting dan geen skiboxen die je er bovenop kunt binden zodat je meer spullen mee kunt nemen !?

En ook geen trekhaak voor de schoonmoeders ??? mmm armmoedig voor zoveel geld !!B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe