Sign in to follow this  
Tjurven

Afwatering deuren

Recommended Posts

Beste mensen

Eergisteren stond ik onder een boom. Met als gevolg een wagen vol knopjes van een of andere bloem die aan deze boom moet groeien.

Ik stapte in en het was een beetje warm dus deed ik mijn venster open. Deze knopjes vielen bijgevolg in de gleuf waar het venster in gaat.

Waarschijnlijk heeft iedereen dat wel eens voor maar kan dit veel kwaad voor de afwatering onderaan de deuren, ik denk dan aan verstopping ofzo.

Uit interesse heb ik een gezocht naar de afwateringgaatjes in de deur maar vind ze niet, heeft iemand daar toevallig eens een foto van?

Gisteren heeft het hier in Belgie en merkte alvast geen probleem met water ofzo.

have a good day

Het heeft ook hier in Nederland hoor ....

Maar de afwatering van je deur zit aan onderzijde van je deur en als goed is zal het vuil uiteindelijk er ook wel met de tijd uitkomen.

Deurpanelen verwijderen en gekitte plaat hiervoor verwijderen is geen optie en vragen om nog grotere problemen

Afwateringsgaatjes in portieren zijn bij sommige modellen goed verstopt. Soms moet je om de gaatjes te vinden:

- óf de deur open doen en van de onderzijde van het portier foto's maken (en bekijken)

- óf de deur open doen en eronder gaan liggen om te kijken

- óf de deur open, en tegelijktijd met een plantengieter water tegen de buitenkant van het raam aangieten: dan zal je aan de waterstralen onder het portier zien waar het water uit het portier komt.