Ga naar inhoud

Zenec NC 2011D navigatie en de DAB+ module


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Hiervoor moet de video vrijschakeling aangezet worden in de Zenec.

Dit doe je in het HOME menu onder:

 

SETUP – MISC – Veiligheid – Code OK ( code is 200905) voer deze in en en bevestig met OK.

Nu verschijnt er een extra menu optie – PARKING zet deze op Off en het probleem zou opgelost moeten zijn.

 

Deze code heb ik van de Tijger ooit toegemaild gekregen en indien het bij jou niet werkt dan even met ze mailen en krijg je vrij vlot antwoord terug van ze.

Mocht je andere code's krijgen als je met ze mailt laat dat dan gaarne even hier weten want misschien kan ik daar ook weer profijt van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoeld ge met updaten ?
Via de updates van zenec wel die ze periodiek uitgeven en je de pdf ff moet bekijken om te zien wanneer deze is uitgegeven

 

http://www.zenec.com/en/support/software-updates/ze-nc2011d/

 

En ter info als ik deze updates installeer dan zorg ik dat de usb stick leeg is en dan installeer ik eerst synctool op stick en dan per update de file op stick en dan updaten,

dan weer leeg halen synctool er weer op en de volgende update.

Dus niet denken van doe t even snel in één keer maar op het gemak en weten wat je op dat moment update, gaat het fout dan weet je in iedergeval waardoor het is gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is ook weer gebeurt ze, de synctool installeren is niet nodig heb enkel de update file erop gezet en de navi nam het aan. De bluetooth was eens nodig want hij connecteerde mijn gsm niet automatisch en na de update wel, ook wel alles terug moeten instellen omdat hij naar factory instelling gaat.

 

nu staat hij op punt en kunnen we er mee gaan spelen

 

nog eens bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe