Sign in to follow this  
rocket

Bezig met xenon inbouwen

Recommended Posts

Hallo mede forummers

Ben bezig met Xenon verlichting in te bouwen van Lince  in mijn Fabia Greenline  de hoog spanning trafo's zitten er al in , even op het werk nog een zo'n harde afdek kapje regelen voor de door voer van de bekabeling 

Edited by rocket

En Xenons van een beetje gerenomeerd merk of van die Xenons die ons straks in donker gaan hinderen ?

Maar goed ben wel eens benieuwd naar de inbouw en wat je er allemaal voor gedaan hebt

Dus brutaal: laat eens wat foto;s zien van de inbouw en waar de spullen zitten etc

Foto's komen er aan morgen  , En andere hinderen nee heb er zelf ook een hekel aan als ik verblind word,  even afstellen bij een vriend in de garage

Edited by rocket
  • Like 1

Vooral dat afstellen zou echt een verademing zijn, elke keer als iemand aan zijn lampjes zit :D

Ben benieuwd, al zou ik het zelf nu niet meer plaatsen denk ik.

Zit er netjes uit. Zou zeggen laat het maar donker worden voor je

Alleen de trafo's zitten er in nu de rest nog wat een kloot die lampjes er in krijgen ik doe het van het weekend wel even op mijn gemak

Edwin

lol, wees blij dat je geen yeti hebt waar de DLR vervangen moeten worden.

heb je echt een doos pleisters nodig

ben dat uur van me eigen gevloek geschrokken.

De rechter lamp (dus links op de foto) is echt onmogelijk om te wisselen :s Heb het uiteindelijk door de garage laten doen toen ik ze voor een wat heldere lamp wilde laten wisselen. 

Kapjes? Ik heb natuurlijk de rubberkap eraf gehaald, maar meer kapjes zijn mij niet opgevallen. De monteur van de garage ook niet trouwens. Mijn probleem was dat ik onder die omstandigheden niet genoeg kracht kon zetten om de lamp eruit te krijgen (draaien), de monteur had in eerste instantie hetzelfde probleem, na zich in een wat andere stand gewurmd te hebben kreeg hij er goed grip op.

Dus, als er nog een trucje is dan is dat zeer welkom.

Hoi    PC-fre@k

Heb je in de binnenschermen gekeken daar zitten kapjes die je weg kan halen  en dan kan jen er beter  bij

Je moet goed kijken voor die dekseltjes in je binnenscherm,  dan kan je beter bij de lampjes

Volgende keer als de kap open gaat ga ik eens op zoek, ben nu toch wel benieuwd.

Je kan de kapjes vanaf de buiten kant zien wiel maar buiten draaien dan kan je ze zien zitten

Edwin

• Like 1

Ik lees er ook gewoon overheen, je zegt niet voor niks binnenscherm... 

Heb ze eindelijk er in zitten wat een takke werk . Alleen als ik mijn grootlicht geeft ie een storing dat er een lampje stuk is  ????? heeft iemand een idee

Edwin