Ga naar inhoud

upgrade


Luke
 Delen

Aanbevolen berichten

begin februari kocht een collega een VW Tiguan (basisversie met weinig toeters en bellen)was geruime tijd zeer tevreden over zijn nieuwe wagen(vroeger een Golf rijder geweest) tot een veertien tal dagen geleden.........hadt ondertussen gehoord en gezien dat ik met een nieuwe Yeti reed en vroeg me of hij eens zelf met mijn Yeti mocht rijden.........ook zijn vrouw stapte mee in het avontuur en na een twintigtal km vertelde zijn eega dat ze hun Tiguan gingen inruilen voor een Yeti!!!!!!

Ik was wat verrast daarvan tot hij me voorstelde ook een proefrit te maken met hun wagen.Inderdaad mijn Yeti rijdt beter dan hun wagen,misschien wat korte schakelmomenten tussen de versnellingen bij de Yeti maar voor de rest duidelijk meer baanvastheid,betere vering,confortabelere zit,enz ......de Yeti voelt ook "steviger" aan tijdens het rijden maar vooral meer "wagen voor je geld" en dit zijn niet alleen mijn bevindingen

Gisteren zijn ze dus hun VWTiguan gaan inruilen(en daar nog eens een proefrit gemaakt met een Yeti) en hun nieuwe Yeti zal eind volgende week geleverd worden

een citaat van mijn collega wil ik jullie zeker niet onthouden:"deze inruil is zeker geen downgrade maar wel een ferme upgrade"

zo zie je maar....... :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste S.B. ik bedoel hiermee dat de Yeti rapper optrekt en dat je zo sneller naar een hogere versnelling moet schakelen

is zeker geen negatief punt maar een gewone conclusie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe