Ga naar inhoud

Even voorstellen...


Beaglewings
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

hier een toekomstige Skoda-rijder uit België. Deze week is normaal gezien m'n Fabia Combi II gefabriceerd, dus nog een week of twee geduld, en ie staat te blinken bij de dealer.

Wegens gezinsuitbreiding en steeds meer kosten op m'n Opel Corsa heb ik die na 230k km en 7 jaar ingeruild. Zowel de Skoda als Opel zijn dieseltjes.

Interesses liggen professioneel in de beveiligingswereld, en voor de rest een beetje in het internet- en pc-gebeuren.

Groeten,

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vlugger hoe beter...De Opel valt half uit elkaar... Vering en uitlaat heeft liefde nodig, en ergens met het turbo en EGR-verhaal zitten er wat probleempjes. Dat zijn dan de zaken die ik als leek al "zie" of "herken"...Geschatte kost om die terug deftig te krijgen zeker 1000 euro, en ja, met 1200 euro inruilwaarde...

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

België is een typisch diesel-land, misschien heeft het daarmee te maken? Na de 1,3 cr diesel van opel wou ik een iets groter blok, met meer pk-tjes... En na twee opel corsa's met de 1,3 blokjes, en enkele problemen hiermee (kosten dit jaar, aan reparaties van 2 corsa's: tussen 3k en 4k) viel de keus prijs/kwaliteit op skoda.

Vrouw rijdt nog rond met corsa, moet dringend eens de loterij winnen om die te vervangen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :) Alvast een klein deeltje van de vorige auto "leeggeruimd" vandaag...Aangezien de fabia groter zal zijn (combi), hoop ik dat de hoeveelheid rommel niet evenredig groeit...Nu ja, rommel...2 fluovestjes, nog een fles motorolie, een doosje met wat pennen en klein grut, en dan vooral nog werkmateriaal (veiligheidshelm, paperassen,...)

Hoe houden jullie alles rommelvrij, indien dat lukt? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fabia heeft twee zijvakjes achterin in het verlengde van de wielkasten. Ik heb voor mezelf als vuistregel dat de zut daar in moet passen, en zo niet, dan moet er iets uit. Voor spulletjes in de cabine barst de fabia van de opbergvakjes. Ik krijg dat echt niet vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe