Ga naar inhoud

Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012


Antera
 Delen

Aanbevolen berichten

citigo.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Na een interessepeiling kan het er gelukkig echt van komen: een VAG-COM meeting voor Citigo eigenaren. Als je een VW Up! of een Seat Mii hebt ben je natuurlijk óók welkom! Deze fora zijn ook ingelicht en doen ook mee.

Datum: zondag 9 december 2012 v.a. 11 uur

Locatie: Nijmegen (precieze plaats moet nog worden uitgezocht, iemand tips?)

Doel: Elkaars Citigo's bewonderen en VAG-COM aanpassingen laten doen. Ik zal dit verzorgen voor een ieders

Kosten: €15,- per auto ongeacht de aantal aanpassingen

Minimaal aantal deelnemers: 8

Wanneer het minimum niet wordt gehaald (Word zeker wel gehaald) zullen de kosten iets stijgen of zal de meeting worden geannuleerd, dit in overleg. Ik heb gekozen voor de zondag omdat ik heb gemerkt dat velen op zaterdag moeten werken.

Belangrijk: Koffie is aanwezig!

Afhankelijk van de interesse vind ik het geen probleem om een aanvullend programma te organiseren, zoals een route door (omgeving) Nijmegen of een stadswandeling. Dit kunnen we in twee groepen doen, de aanpassingen nemen namelijk altijd wat tijd in beslag.

De mogelijke VAG-COM aanpassingen:

  • Bochtverlichting via mistlampen

  • Bochtverlichting via knipperlicht

  • Anti-Carjacking

  • Tear wiping voorzijde

  • Spiegelverwarming via achterruit verwarming activeren

  • Comfort turn signal aanpassen

  • Coming home verlichten activeren (door het seinen met grootlicht)

  • Parkeerlicht activeren

  • Seat belt warning off

  • Verbruiksmeter omzetten naar Km/L

  • Dakraam Comfort opening

Inschrijven graag als volgt:

Forumnaam:

Aantal personen:

Gewenste aanpassingen:

Interesse in aanvullend programma:

Opmerkingen en aanvullingen hoor ik graag. Ik hoop dat we genoeg personen bij elkaar krijgen en een leuke meeting kunnen organiseren!

aangepast door Antera
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent toch niet met mijn eer aan het strijken, hè Antera? ;)

De meeting zal in Nijmegen worden gehouden, aan de Waalhaven. Een mooie locatie vlakbij de binnenstad van Nijmegen waar we gelukkig wel gratis kunnen parkeren.

Als je je aanmeldt kun je ook meedoen aan een aanvullend programma. Ik zet hiervoor een mooie route uit door omgeving Nijmegen. Dit zullen we in twee groepen doen: de VAG-COM aanpassingen kosten nogal wat tijd en het is misschien niet leuk om uren op elkaar te wachten.

Aanmelden inderdaad graag volgens bovenstaand format. Dat mag hier, op het Skodaforum.nl (zoek even naar Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012, dan vindt je ook alle updates) of via e-mail: michelschreurs@me.com.

Ik hoop op een leuke, goedbezochte meeting. Als je wilt langskomen zonder VAG-COM aanpassingen te laten doen is dat natuurlijk ook geen enkel probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe