Ga naar inhoud

Suberb Columbus bleutooth


j.o.r.i.s
 Delen

Aanbevolen berichten

Stel dat ik bel met mijn gsm en mijn vrouw zit naast en haar gsm gaat ook af: wat dan als beide gekoppeld zijn?

Ik dacht dat er systemen bestaan die wel gelijktijdig met 2 gsm's gekoppeld zijn, maar dat er maar 1 actieve verbinding via bleutooth is toegestaan, en je dus enkel met het eerste toestel dat een telefoon ontvangt via de bluetooth kan bellen. Indien daarna gepsrek is beïndigd en de andere telefoon gaat, dan zal die over de bluetooth lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna elk systeen kan meerdere GSM toestellen koppelen, alleen er is er altijd 1 master en de andere zijn slave

Dus als de jouwe master is en die van je vrouw slave en jullie stappen bijde in de wagen voor een rit naar het mooie ......... of de supermarkt.

Dan zal de jouwe als master gekoppeld worden tijdens de rit en maw alleen jij kunt hadsfree bellen, want daar gaat het gehele verhaal natuurlijk om.

Rijdt je vrouw en jij zit als bijrijder in de wagen dan zal jij nog steeds als master gekoppeld zijn en wil je dan dat je vrouw rijdend handsfree kunnen bellen dan zul je dit ( indien dit gaat) in het systeem als master moeten aanmelden

Andere manier zou dan zijn dat jij je bleu tooth van je mobiel tijdelijk uitzet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe