Ga naar inhoud

TK Motorsteun Octavia Golf IV A3 New Beetle


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag de schuur eens uitgemest en daar kwam nog een motorsteun uit. Ooit gekocht voor onze Golf IV, maar die hebben we inmiddels al niet meer. De steun zit nog nieuw in de doos, de aankoop bon zit er bij was iets van 40 euro nieuw.

Mag weg voor 25 euro

Ook geleverd als Artikelnummer:

- 1J0 199 555 AK

- 21652822

- 36872

- 87-765-A

- FL4274-J

Ook gevonden een Golf i Koplamp (volgens mij een rechter) die mag opgehaald worden in ruil voor een kratje pils (kleintje bavaria is prima)

post-134-0-31579100-1347991398_thumb.jpg

post-134-0-71056400-1347991409_thumb.jpg

post-134-0-24428800-1347991421_thumb.jpg

post-134-0-00382300-1347991437_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nee, het is allemaal goed gegaan. Ben verder niet aan het stropen geslagen o.i.d.

Mijn vader was kwaad omdat hij bang was voor kortsluiting, en toen heb ik hem moeten uitleggen dat daar nou die plasticzak+tape-constructie voor was, en dat ik daarom die zekering had uh... geleend. Achteraf was het misschien linker dat het ding van de fiets af zou donderen, maar ja, dan redeneer je "hij zit vast, dus dat kan nooit gebeuren" zonder er over na te denken wat er mis kan gaan als hij toch net ff wat minder vast zit dan je dacht.

Ook een keer een cassetterecorder op een fietsdynamo gezet met gelijkrichter van 4 dyodes in een kroonsteen er tussen. Als je met de snelheid binnen een toch nog behoorlijk gebied bleef wist het ding de afspeelsnelheid constant te houden, maar je kon wel zo hard of zo langzaam dat het tempo van de muziek mee veranderde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb inderdaad 1 zoon die helemaal weg is van auto's (dat beloofd nog wat voor de toekomst) en eigenlijk is het best wel een koel idee..

Tegen de tijd dat er een skelter komt kan die koplamp daar inderdaad mooi op, accu erbij en gaan met die banaan!

Ik denk dat ik hem inderdaad toch nog maar even bewaar en daarmee mag dit draadje op slot / weg

Eerst moet er een overkapping komen in de tuin waar alle vervoersmiddelen onder kunnen staan, want het schuurtje van 2x3 zit echt al vol..

aangepast door bakkertje
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe