Ga naar inhoud

Yeti als camper


gompie58
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja zeer mooi stukje huisvleit, alleen gaat dit voor mij al niet werken, zou met de achterklep open moeten slapen.

en is dit een Yeti met reserve wiel of moet die nu thuis blijven ?

Maw in mijn beleving is het mooi voor eens een nachtje tijdens een vakantie wild kamperen maar zie persoonlijk dit niet gebeuren voor 2 of 3 weken achtereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is zo'n Yeti leuk voor lilliputters, maar je zou aan je klep een tent kunnen maken. Zo'n ontwerp heb ik eens gezien voor een Berlingo. Maar goed, dan ben je weer bezig met een tent. Toch maar liever een caravan....

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit. De maximale lengte is 1,83. Dat zal krap worden maar is natuurlijk wel gezellig knus. Voor mensen tot pak hem beet 1.70 een mooie mogelijkheid. Met 1.80 lengte moet trouwens ook kunnen met slapen. Vorige week in se Seekofelhütte hadden ze ook stapelbedden op het lager die maximaal 1.80 waren en ik heb toch redelijk goed geslapen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de matras is 2 meter o.k., maar als je het er een paar weken mee wilt uithouden is ook dan 20 of 30 centimeter meer laadlengte daar bovenop eigenlijk wel nodig.

Na een paar weken in een Nissan Vanette te hebben geslapen vond ik nog steeds de twee nachtjes tent meer aan het einde van de vakantie een verademing. Terwijl een Vanette toch niet zo kort is als een Yeti. Ik zou er maar gewoon een caravan achter hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe