Ga naar inhoud

Octavia 2.0 4x4 Combi


DJ--NeO--
 Delen

Aanbevolen berichten

Hierbij zal ik dan ook maar eens de Auto daadwerkelijk op t forum plaatsen...

Het is dus een Skoda Octavia Phase I 2.0 4x4

in de kleur Agave Green!

Verdere Opties (after market en Orgineel)

- Afneembare Trekhaak

- Electrisch schuif/kanteldak

- 17" lichtmetalen velgen

- BI-Xenon verlichting (overgenomen van de Lanos)

- Kenwood DNX7200

- Voor en Achter Kenwood Componenten sets

Pictures!!

Skoda7.jpg

Skoda8.jpg

Skoda9.jpg

Skoda10.jpg

Skoda11.jpg

Skoda12.jpg

Skoda13.jpg

Skoda14.jpg

Vergeef het me als de Afbeeldingen ineens niet meer werken, moet de links nog aanpassen, daar mijn oude forum Offline is en verhuist!

aangepast door DJ--NeO--
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de links....

Vergeef het me als de Afbeeldingen ineens niet meer werken, moet de links nog aanpassen, daar mijn oude forum Offline is en verhuist!

....ik zie de links zelfs zo goed dat ik een Alfa Romeo sleutelhanger zie...en uit welk jaar is de mooie 4x4?

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de links....

....ik zie de links zelfs zo goed dat ik een Alfa Romeo sleutelhanger zie...en uit welk jaar is de mooie 4x4?

Die hangt er nog steeds aan, Alfa liefhebber in hart en nieren! enige reden dat ik er geen rij, ze kunnen geen caravan's trekken! (den benzine's dan...)

Oh ja, en ze zijn geen F**k waart 2de hands!

Deze 4x4 is van mei 2001!

Links zullen overigens eerdaags offline gaan, vandaar de melding! wil ze dit weekend omzetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

zo de knetter... is hier echt voor t laatst in 2012 een bericht in geplaatst?

 

in de tussentijd kan ik melden dat er veel is gebeurd met de Okki!!

 

Maart 2013 besloot ik ongewild met de okki een wedstrijd aan te gaan met een lantaarnpaal...

 

driemaal raden wie won... Okki niet, want die had een leuke schade!

 

Maar goed, dit is gemaakt geworden en ze zag er letterlijk als nieuw uit!

 

September 2013 de volgende tegenslag gekregen... iemand had het stopblok onder het wiel van mijn
aanhanger gestoten (bewust!) resultaat.... een innige knuffel met okki en wederom een leuke deuk in
mijn bestuurders duur... De krassen heb ik er goddank uit kunnen poetsen!

 

November 2013 een goede deal kunnen sluiten en na 3,5 jaar besloten Okki in te ruilen!!

 

Okki is (nu ik net zag) 14 maart dit jaar over gegaan naar een nieuwe eigenaar! lijkt me leuk
hem nog eens te spotten op t net!

 

Ikzelf heb het merk skoda nu verlaten, maar ben wel dicht bij het kinderbed van skoda gebleven!

Voor mijn deur staat nu een beige Volkswagen Passat van Okt 2006 te pronken (3C)
T betreft een business uitvoering met een 2.0TDI DSG6. T Dakraam en de 4x4 mis ik behoorlijk, maar deze

VW geeft me erg veel rijplezier ervoor terug...

 

Ben nu op mijn gemak alles terug in aan het bouwen van wat ik ook in de Skoda had geplaatst, echter
gebeurd dit op het erg grote dooie akkertje... (langzamer dan ik had gepland) maar goed... dan moet je als persoon
ook maar niet besluiten ineens een abbo op t ziekenhuis te nemen... (kost maar 360 euries per jaar :P )

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe