Ga naar inhoud

Broekhuis Emmen


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Saai! Ook hier een tevreden review....

Deze dealer zit op 200 km van mijn huis. Dat is wel raar. Ik heb hem zelf uitgekozen nadat ik reviews had gelezen over dealers die meedenken. Ik werk wel in de regio daar en plan dus onderhoud in icm afspraken van mij als ik klanten ga bezoeken daar. Ik heb veel tips gehad van de verkoopadviseur toen ik de offerte aanvroeg van mijn huidige lease-auto.

Ook forumlid Hemi zit hier met onderhoud van zijn O2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook ik ben uitermate tevreden over de behandelingen bij Broekhuis, al moet ik wel aantekenen dat de laatste vervangauto toch wel heel minimaal was: Dat er een kleinere (kale) wagen wordt ingezet met kleine motor maakt mij niet uit, maar dat er GEEN radio in zit..!?!

Verder sluit ik me volkomen aan bij de geplaatste review van WMM, echter is de afstand voor mij een factor 10 kleiner! cool.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Afgelopen vrijdag is mijn auto weer naar Broekhuis Emmen geweest voor een reguliere servicebeurt.

Wederom weer prima geholpen, aangezien er toch een aantal puntjes waren:

  • logo achterklep begint te verweren; is besteld en wordt binnenkort onder garantie vervangen;
  • banden rechts gewisseld (voor-achter), aangezien Euromaster bij de zomerwissel links wel de band met het meeste profiel voor had geplaatst, maar rechts dit blijkbaar andersom leuker vond (?!?!?);
  • melding gedaan naar PON i.v.m. roestvorming aan de binnenkant van de motorkap (bij rubber t.h.v. ruitenwisser); schriftelijke reactie van Pon zou nog volgen (ben benieuwd!!!);

Vervangend vervoer had dit keer wel een radio en zelf een BT-carkit, dus dat was weer helemaal top!

En een dagje sturen in een C30 DrivE is ook nog wel uit te houden... cool.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Aangezien mijn O2 wat rare plekken vertoonde aan de onderkant van de motorkap, heb ik dit gemeld bij de dealer, die van Pon toestemming heeft gekregen om dit te herstellen.

Als vervangende auto heb ik nu een mooie zwarte Volvo V60 T3 (1.6 benzine 110kw) op de oprit staan in R-design trim en met leuke opties zoals adaptieve CC en een hele batterij aan sensoren, zoals lane-departure, city-safety en dodehoek-camera...

Een uitermate fijn sturende lifestyle-combi; hoewel ik voor het geld ook een hoop andere leuke automobielen kan bedenken!!!

Ruimteaanbod is goed, althans dat dacht ik, totdat ik de kinderwagen in de kofferbak wilde laden: daar slikt mijn O2 Combi toch wel gigantisch meer..!

Er zijn ergere manieren om je km's mee te moeten afleggen, dus ik wacht rustig af tot mijn O2 weer gereed is.

In Leusden werd ik wel een beetje raar aangekeken, bij het bezoek aan de Skoda open dag bij Pon Logistiek. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe