Ga naar inhoud

Bouten gasveren achterklep zitten los...


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Iets over het hoofd zien kan altijd. Maar de dealer zegt hier expliciet, meneer Hook, ik heb het nagekeken en er is niets te vinden. Nu, dat is niet waar, want het probleem was heel simpel te vinden, in een oogopslag als het ware.

Waar lees jij dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevraagd of ze er naar wilden kijken, dat geknak. Zouden ze doen, werd er gezegd.

En van een afstand zag ik ze luisteren en wat kijken, maar zeker weten dat ze geen bouten hebben aangedraaid.

Idd, mijn schuld, dat ik hun werk niet gecontroleerd heb... Maar ja, ik ga ook niet checken of er wel ECHT nieuwe olie inzit, en een ECHT nieuw oliefilter. Op een gegeven moment mag je er toch wel op vertrouwen dat het gevraagde wordt uitgevoerd?

Blijkbaar niet en liggen mijn verwachtingen te hoog. So be it. M.i. liggen mijn verwachtingen (dat gewoon gedaan wordt wat ik vriendelijk vraag) op een heel normaal niveau. En als je het niet kan doen of niet gelijk kan vinden, zeg dat dan ff.

Ben blij dat ik bij de kaasboerin wel altijd een kilo kaas krijg als ik daarom vraag en dat niet hoef na te wegen. ;)

Een andere Skoda dealer zoeken? Dit is al de tweede. En de volgende is 80km verderop... dat zou ik echt absurd vinden als ik zo'n end moet rijden om dingen gedaan te krijgen.

Voor de rest zijn ze best wel vriendelijk, maar mijn ervaringen met garages (de afgelopen 30 jaar) is niet veel anders. Die houding van 'beun de haas' (om het maar ff te chargeren) is nog steeds aanwezig...

Ik heb nog steeds de illusie (blijkbaar tevergeefs) dat elkander scherp houden de dienstverlening zal verbeteren. Maar 'sommigen' vinden het blijkbaar 'normaal' dat vele zaken nonchalant worden uitgevoerd. Tenminste, dat is mijn perceptie. Jammer, heel jammer, dat deze verloedering van arbeidsmoraal maar 'normaal' gevonden wordt. En als we dit met z'n allen gelaten over ons heen laten komen, zal het nooit verbeteren...

Maar dat is mijn mening.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

je verwachtingen liggen helemaal niet hoog.

Maar je geeft zelf al aan dat ze je verwachtingen niet waarmaken, en dus niet uitvoeren dan kun je dit aankaarten bij zo'n dealer die verder aardig is. maar als ze dan nog niet je verwachtingen waarmaken moet je je eigen conclusie trekken en dus of met de chef of baas van die toko om de tafel gaan zitten en als dat uiteindelijk niet bevredigend is je conclusie trekken en dus afscheid nemen.

Doe je dat niet dan weet je dat er niet gedaan wordt wat je verwacht en heb je dat aan jezelf te danken ! hard klinkend misschien maar wel zo als het is !

En een tweede optie is zoals gerardus dus doet, zelf aan de slag en alles dus zelf doen !

Als het dan niet goed gedaan wordt kun je tegen jezelf zeggen dat je er een zooitje van hebt gemaakt :)

En je stukje over de verloedering.

Ja helaas komt deze voor, maar hier kun je je dus druk om gaan maken waardoor jezelf uiteindelijk met hartklachten rondloopt, of je gaat op zoek naar die toko's die nog wel een arbeidsmoraal hebben.

Maar zoals ik het lees nu in je tekst dan komt het er op neer dat er geen enkele goede dealer of firma meer is, en dat is in mijn beleving zeker niet zo.

Ja je moet soms zoeken, maar ondanks dat je dealer aardig is zou ik als ik jou was toch een ander gaan zoeken want ze voldoen niet aan je verwachting en dat gaan ze aan de hand van je verhalen ook niet doen.

Met als gevolg dat jij je alleen maar meer gaat ergeren.

Maar blijf van mening dat ondanks dat als je bepaalde dingen bij een service beurt opgeeft je bij het ophalen van de wagen gewoon even moet controleren.

Het kost je 5 minuten meer aan tijd en een boel ergenis minder achteraf thuis.

En een kilo kaas is vaak ook een beetje meer en dat controleer je feitelijk ook op moment dat je voor de toonbank staat en het op de weegschaal ligt en je meekijkt en de vraag krijgt mag het een onsje meer zijn !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe