Ga naar inhoud

Apple tv


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb (alvast) voor mijn verjaardag een AppleTV gekregen. Het is wel heel leuk speelgoed! Mijn muziek staat in iTunes en iCloud, kan nu wel heel eenvoudig een album selecteren en luisteren. Bediening via iPhone of iPad en die loopt dan netjes met de muziek mee (huidige nummer, verstreken tijd etc). Maar het mooiste is nog wel de AirPlay mirror en ingebouwde ondersteuning voor Flickt, zodat je heel eenvoudig je foto's op de TV kunt toveren.

Films huren is ook heel eenvoudig, kost gemiddeld € 5. Dat is goedkoper dan VOD via UPC en vergelijkbaar met de videotheek (maar via AppleTV hoef je de deur niet uit, handig als je spontaan een film wil kijken).

Het wonder-apparaatje heeft ook nadelen: je kunt er - zonder jailbreak en installatie van XBMC - niet rechtstreeks vanaf een NAS mee afspelen, waardoor gedowloade films en FLAC bestanden niet worden ondersteund. En de ondersteuning van multimedina sites zoals Flick en YouTube is beperkt, maar wellicht wordt dat in een nieuwe release van iOS aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook een filmpje gehuurd Act Of Valor via de Ipad ( Airplay) naar de Apple TV er was juist ėėn probleem.

De ondertiteling was niet zichtbaar op het TV scherm wel op de ipad en als ik deze met een kabel verbond aan de TV was dit ook ok.

Daarvoor een film gekocht Salt en daar geen problemen de ondertiteling was zichtbaar via Airplay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook nog steeds erg blij mee, net toevallig iTunes Festival gekeken. Mooi hoor :)

Ook het foto's kijken vanaf de ipad of iphone werkt perfect! Zonder draad, gewoon op je idevice aangeven waar het beeld heen moet en gaan met die Appel.

Direct afspelen van films e.d. mist inderdaad, moet me ook nog even beter verdiepen in de iTunes server mogelijkheden van mijn qnap. had het vorige week allemaal aan de gang, maar nu is hij weer verdwenen. Geen zin om er tijd voor vrij te maken ;)

Verder een perfecte aanvulling in de huiskamer, je kan ook zonder hoor (voor de non-apple mensen) maar het is toch wel erg makkelijk zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe