Ga naar inhoud

Dak spoiler Yeti


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 287
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij ons ook geen probleem want we hebben elk onze eigen rekening.

tsja die ken ik, collega heeft ook een eigen rekening met pinpas.

Krijgt hij elke week € 10,00 opgestort, zakgeld.....................:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar wel wat vertrouwen in, als ie tenminste zo gevormd is als dat zou moeten. Dan verwacht ik er 2 effecten van: minder drag en dus gunstig effectje op brandstofgebruik en minder vuil op achterklep.

Maar ik blijf wel met de vraag zitten of ie weer pijnloos verwijderd zou kunnen worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

je dak zal niet scheuren Kees, want het zit op de klep gemonteerd !

Maar als het met de 3M scotchtape is gemonteerd zoals ik verwacht dan is het met beleid en verwarmen zeker zonder schade te verwijderen

Zal wel een geduldwerkje wezen !

Ergste zal erna zijn om de lijmresten te verwijderen en als het lang erop gezeten heeft het kleurverschil zien weg te poetsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk maar eens op die meerdere foto's hoe het zit

je ziet het gat voor derde remlicht dus dat is op verticale deel van je klep boven het raam

en dan het dakrandje van je klep loopt het overheen !

Als ik het zo van foto bekijk is het vrij subtiel en niet overdreven groot gemaakt

maar me gevoel zegt dat het zijn uitwerking wel zal hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar wel wat vertrouwen in, als ie tenminste zo gevormd is als dat zou moeten. Dan verwacht ik er 2 effecten van: minder drag en dus gunstig effectje op brandstofgebruik en minder vuil op achterklep.

Maar ik blijf wel met de vraag zitten of ie weer pijnloos verwijderd zou kunnen worden...

Heb de spoiler bekeken en vanuit een aerodynamische blik...zou ik zeggen dat zou moeten werken. Lees veel over spuitkosten, maar vraag me af waarom? Lijkt idd zoals Ed ergens zei dat ie de kleur heeft van het schoonmoeder rek en dus past het zo ook wel toch?

En als ie erop zit...waarom zou je hem eraf willen halen? :doh2: Bij inruil of zo? Geloof dat het niet zoveel zal uitmaken op prijs of zo, en anders weet een dealer heel goed hoe hij dat kan doen.

Ik denk dat ik hem ga bestellen...al had ik afgelopen week een gem verbruik op een dagelijkse rit van 1 op 16,2! De Yeti voelt zich lekker in de lente :D

Moet de sm dame ook nodig weer eens voeden/updaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een toevoeging..developed by rapid prototyping staat er...dan zou (als het goed is) in moeten houden dat ze het vanuit ontwerp, maken ook geprobeerd zouden moeten hebben...de laatste slag om de arm zegt genoeg natuurlijk, maar ik denk wel dat ze er een programmaatje op los gelaten hebben om effect te bepalen want anders zou die kreet wel heel erg hol zijn..

heb jullie trouwens die grondspoiler gezien aan den achetrzijde voor de yeti ?

gaat alleen wel de zilverkleurige plaat missen

Ja, maar die vind ik dus weer niets...en met onze gemiddelde snelheden zal die niet veel doen..schat ik in

Link naar reactie
Delen op andere sites

er vlak onder zie ik nog een andere spoiler V2) staan, zelfde prijs maar nog in ontwikkeling?

beide stonden er van begin af aan al menno

1 moest een normale zijn en de ander een sportuitvoering

Wel denk dat het er bij één blijft en dat die blauwe waar jij het nu over hebt gewoon zal verdwijnen van de site !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno nou niet overdrijven met een stuk dakreling !

Van de dakreling heb je aan begin en eind een afschermkap zitten waar de bevestigingsbouten zitten , en die kap heeft blijkbaar niet goed gezeten of wat maar die was er vanaf geborsteld.

Maar de spoiler zal indien goed gemonteerd er niet zo gauw vanaf komen hoor.

De borstels hebben sensoren ( zitten op de beugel van borstel ) en hier tast hij de wagen mee af en blijft zodoende een X aantal Dm van de wagen weg zodat er maar een bepaalde druk op de wagen staat mbt de borstels.

En zal er zoedoende niet zo maar vanaf geborsteld worden !

En er zal ongetwijfeld in de meegeleverde manual staan dat je de eerste 24 uur ( of langer ) niet de wasstraat oid moet gebruiken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe