Ga naar inhoud

quiptix stelt zich voor (Vincent dus)


quiptix
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn eerste Skoda nog niet. Staat op dit moment bij de leer-inbouw.

Het is een lease-auto.

Een Skoda Octavia II Combi Elegance BusinessLine Greentech 1.6 TDI

Verwachting is dat ie eind deze maand geleverd gaat worden.

Maar ik hoop eerder want ik ben die huur-prius nu echt wel zat...

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Vincent, nog even en je kan de prius aan de kant zetten. Is dit zo een slechte wagen de Prius?

Op rijeigenschappen is de Prius met 1.8 motor geen slechte wagen, maar het is zo kaal, zo plastic, zo blikkerig. En de wagen heeft totaal geen luxe (huurauto). Geen carkit, geen navigatie en het erste nog geen cruisecontrol.

Ik was na proefritten er erg snel uit. Ik ging eerst voor DSG maar door de levertijd en de bijtelling toch deze genomen. Blijft netjes 20%... En erg compleet! Nog een paar dagen!!

(Andere kandidaat was ook een Pon auto: Altea XL Copa business)

Welkom Vincent!

Wat voor kleur leer wordt er ingebouwd nu?

Ik ben zelf gaan kijken toen leer er ingebouwd werd bij mij: leuk om even mee te kijken!

Als er foto's zijn kun je ze dan oploaden in je album hier aub?? Dank!

Het leer is Dark Graphite, soort van donker antraciet. Moet eerlijk zeggen dat ik de kleur echt afgestemd heb op de binnenkant en niet de buitenkant... Immers zit ik binnen merendeels...

Helaas heb ik niet echt de tijd om te gaan kijken. Ik weet wel dat ze een aardige achterstand lijken te hebben bij de inbouw. Zal ook wel komen door de nieuwe regelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vincent, welkom!

Nog even volhouden met de Prius dus (hoor meer van dat soort verhalen van mensen die opeens/tijdelijk ongevraagd een prius rijden), maar je wagen is in ieder geval geleverd. Velen van de nieuwe members moeten nog maanden wagen tot hun nieuwe wagen geleverd word :P

Ben benieuwd naar de foto's, die kan je zoals WMM aangeeft uploaden in een Gallery Album.

Veel plezier op het forum, laat gerust wat van je horen. Samen maken we dit forum nog groter en gezelliger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe